فولاد خوزستان صفر- استقلال تهران ۲

برتری آبی‌پوشان مقابل فولاد/ استقلال جای پرسپولیس را گرفت

۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۱:۱۰
کد خبر: ۱۴۴۷۸۰۴
برتری آبی‌پوشان مقابل فولاد/ استقلال جای پرسپولیس را گرفت
تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل استقلال تهران شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال از ساعت ۱۹ امشب در هفته ۲۳ لیگ برتر به مصاف هم رفتند. در این رقابت که با حضور هواداران هر دو تیم در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد تیم استقلال توانست با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد تا ۴۶ امتیازی شود و جای پرسپولیس را در رتبه دوم بگیرد.

در این بازی ضربه سر سعید مهری را کنت در دقیقه ۱۳ در آغوش گرفت. شوت سعید واسعی در دقیقه ۲۲ از کنار دروازه استقلال به اوت رفت. شوت جعفر سلمانی در دقیقه ۲۳ از بالای دروازه تیم فولاد به اوت رفت. فرصت خوب برای یامگا در دقیقه ۲۴ ولی توپ راهی بیرون شد. شوت سعید مهری در دقیقه ۲۷ ثمری نداشت.

فرصت عالی برای تیم فولاد روی اشتباه بازیکنان استقلال به دست آمد ولی سعید واسعی در دقیقه ۲۹ نتوانست برای تیمش گلزنی کند. فرصت خوب برای قایدی در دقیقه ۳۶ ولی شوت بازیکن استقلال از کنار محوطه شش قدم را کنت دفع کرد. فرصت برای رضاوند در دقیقه ۴۵ ولی او نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

فرصت عالی برای مهری در دقیقه ۵۱ ایجاد ولی واکنش فوق العاده کنت مانع از گلزنی او شد. کرنر ارسالی در دقیقه ۵۲ از سوی مهری با ضربه سر محمد محبی همراه شد تا کوین یامگا در دهانه دروازه فولاد گل اول تیمش را به ثمر برساند. بازهم فرصت گلزنی برای استقلال ایجاد شد ولی پاس در عرض مطهری را مدافعان فولاد راهی کرنر کردند.

شوت مهری در دقیقه ۶۶ به اوت رفت. شوت تورس در دقیقه ۶۷ از کنار دروازه استقلال راهی بیرون شد. شوت قایدی را کنت در دقیقه ۷۶ در آغوش گرفت. فرار پیمان بابایی و پاس او به قایدی، این بازیکن را در مقابل دروازه فولاد قرار داد تا قایدی با یک شوت محکم گل دوم را برای استقلال در دقیقه ۷۸ به ثمر برساند. واکنش حسینی در دقیقه ۸۱ مانع از گلزنی فولاد شد. در دقیقه ۹۰ هم ضربه ایستگاهی اشکان دژاگه به بیرون رفت تا استقلال به ۳ امتیاز ارزشمند دست پیدا کند.

انتهای پیام//

نظر شما