محمد کریمی: از حالا نگویید ما قهرمان شده‌ایم/ فینال‌های مهمی در انتظار سپاهان است

۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۴۸۱۵۳
محمد کریمی: از حالا نگویید ما قهرمان شده‌ایم/ فینال‌های مهمی در انتظار سپاهان است
هافبک تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط خود در جمع زردپوشان و برد در بازی مهم هفته برابر پرسپولیس به صحبت پرداخت.

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره برد در بازی مهم هفته مقابل پرسپولیس و تاثیرش در قهرمانی احتمالی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: سپاهان با برد مقابل پرسپولیس قهرمان نشده. از همین حالا ما را قهرمان ندانید. بازی‌های بسیار سختی مانده است. یکی از فینال‌هایی که در پیش داشتیم همین بازی مقابل پرسپولیس بود که توانستیم در آن پیروز باشیم و اتفاق خوبی است اما از همین حالا نگویید سپاهان قهرمان شده است.

وی افزود: فینال‌های زیادی در پیش داریم که برای قهرمانی باید در آن‌ها حتما پیروز باشیم. امیدوارم این روند خوب‌مان را حفظ کنیم و بتوانیم با پیروزی در آن فینال‌های پیش رو قهرمانی کسب کنیم.

آیا سپاهان از شکست ۴-۲ در جام حذفی مقابل پرسپولیس درس گرفت و در لیگ پیروز شد؟ پاسخ گلزن زردپوشان اینگونه بود: این که در زمین خودمان از پرسپولیس ۴-۲ شکست خوردیم قطعا اتفاق خوبی نیست و ناراحت کننده است اما توانستیم با برد در بازی لیگ آن شکست را جبران کنیم. خدا را شکر می‌کنم که این برد در نهایت با گل در دقایق پایانی به دست آمد و زمین بازی را با دست پر ترک کردیم.

کریمی درباره سال ۱۴۰۱ خود و تحلیل آن از لحاظ کاری گفت: شرایطم در سالی که گذشت سخت بود. خودم فکر می‌کنم روندم در سالی که گذشت به اندازه سال‌های قبل خوب نبود. خدا را شکر می‌کنم که توانستم رفته رفته خودم را جمع و جور کنم و به شرایط خوب برگردم. خودم احساس می‌کنم نسبت به اوایل سال بهتر کار می‌کنم.

هافبک سپاهان درباره حضور در تیم ملی عنوان کرد: در جام جهانی حضور نداشتم اما تمام تلاشم را می‌کنم در لیست تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشم. امیدوارم. فقط همین.

کریمی درباره کار زیر نظر ژوزه مورایس اظهار کرد: بسیار لذت‌بخش. آقای مورایس فردی باهوش هستند و خیلی خوب. بابت کار زیر نظر او خوشحالم و امیدوارم قهرمان هم بشویم.

وی در پایان در مورد شرایط کاری خود کنار زردپوشان گفت: من هنوز با سپاهان قرارداد دارم و مدت آن تا پایان سال آینده است.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز