مهدی جاوید: قهرمانی حق مس بود/ بازیکنی با سبک بازی من نباید آقای گل شود

۱۴۰۲/۰۱/۰۸ - ۱۰:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۴۴۸۱۹۳
مهدی جاوید: قهرمانی حق مس بود/ بازیکنی با سبک بازی من نباید آقای گل شود
آقای گل فوتسال ایران درباره عملکرد خود در سال گذشته صحبت کرد.

مهدی جاوید در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره قهرمانی مس سونگون در لیگ برتر اظهار داشت: وقتی یک تیم قهرمان می‌شود عملکرد کلی فصل مدنظر است نه تک بازی‌هایی که با شکست توام می‌شود. تیم مس سونگون برای قهرمانی در انتهای فصل برنامه‌ریزی کرده بود. تک باخت‌ها نمی تواند در روند خللی ایجاد کند. تنها دیداری که نتوانستیم با تمام وجود وارد زمین شویم همان دیدار مقابل گیتی‌پسند در اصفهان بود. من و صمیمی مصدوم بودیم. با شرایط بدی به اصفهان رفتیم. می‌دانستیم که شرایط‌مان خوب نبود.

وی ادامه داد: هفته بعد شکست مان جبران شد و ۶ گل به حریف زدیم. به تیم مان اعتماد داشتیم. پس از آن بازی مصاحبه کردم و گفتم اتفاق خاصی نیفتاده و ۱۴ بازی در پیش داریم. خودم به بازیکنان و کادرمان اعتماد داشتیم. توانستیم با صلابت به هدف‌مان یعنی قهرمانی برسیم.

آقای گل فوتسال ایران در سال ۱۴۰۱ درباره عملکرد خود عنوان کرد: بازیکنی با سبک بازی من اصلا نباید آقای گل شود. سعی می‌کنم بیشتر برای هم تیمی‌های موقعیت خطرناک ایجاد کنم. هدف اولم این است که به هم تیمی‌ها کمک کنم. این انرژی مثبت از سوی آن‌ها به من برمی‌گردد. من هم با استفاده از این حمایت توانسته‌ام گل‌های زیادی به ثمر برسانم. این یک رابطه دو طرفه‌است. هیچ وقت دغدغه ام آقای گلی نبوده اما همیشه در این مسیر قرار گرفته‌ام.

چرا مهدی جاوید هیچ‌وقت فوتبالیست نشد؟ پاسخ او اینگونه بود: مساله این نیست که فوتبال را دوست نداشتم زیرا تا رده نوجوانان کاملا فوتبال بازی می‌کردم. از ۱۸ یا ۱۹ سالگی فوتسال بازی می‌کنم. دیگر از آن زمان هم ماندگار شدم. فوتسال برایم جذاب بود و همین رشته را ادامه دادم.

وی در مورد علاقه خود به تیم‌های فوتبال گفت: از ۶ یا ۷ سالگی طرفدار پاس تهران بودم. در تمام مصاحبه ها هم این مساله را عنوان کرده‌ام. بین تیم‌های اروپایی اما عاشق یوونتوس هستم و تمام بازی‌هایش را دنبال می‌کنم. در هر بازی نکاتی را برمی‌دارم و در بازی‌هایم استفاده می‌کنم. الگوبرداری از بازیکنان چپ پا؟ بحث چپ پا یا راست پا نیست. چیزی که من را جذب می‌کند طرز تفکر بازیکنان است. هر بازیکنی ویژگی‌های خاص خود را دارد. سعی می‌کنم از هر کسی نکته‌ای یاد بگیرم. این مساله همیشه به من کمک کرده. در لیگ خودمان هم از بازیکنان جوان چیزهای زیادی یادگرفته‌ام.

او سال گذشته خود را اینگونه توصیف کرد: سال ۱۴۰۱ از لحاظ ورزشی سال خوبی بود. ما در بسیاری از بازی‌های پیروز بوده‌ایم. برای من به عنوان کسی که از شکست خوشم نمی‌آید سالی ویژه بود. همیشه در تمرینات تیمی برنده بودیم که برایم بسیر شیرین و لذت‌بخش بود.

جاوید درباره عدم حضورش در تیم ملی هم گفت: همیشه با وحید شمسایی رابطه خوبی داشته‌ام. اختلاف نظراتی بوده و شاید این اواخر هم وجود داشته اما قلبا او را دوست دارم. وحید برای فوتسال ما زحمت کشیده است. اختلاف نظر بین همه دوستان وجود دارد اما فوتسالی است. شمسایی از دیربازی رفیق من بوده است. او همیشه برای من محترم بوده و خواهد بود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز