مریم کاظمی‌پور: مسابقات بین‌المللی نوروزگاه سال آینده هم برگزار خواهد شد

۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۵:۲۳
کد خبر: ۱۴۴۸۳۸۱
مریم کاظمی‌پور: مسابقات بین‌المللی نوروزگاه سال آینده هم برگزار خواهد شد
معاون توسعه ورزش بانوان خطاب به ورزشکاران حاضر در تالار وحدت با اشاره به حضور ۶۲۱ ورزشکار در نخستین دوره بازی های بین المللی نوروز گفت: به انتظار دیدار شما در دومین دوره این بازی ها در سال ۱۴۰۲ هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا  مریم کاظمی پور در آیین اختتامیه نخستین دوره بازی‌های بین المللی نوروز ویژه‌ی بانوان طی سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضران در اولین دوره بین المللی بازی های نوروز، تلاش های سه روزه برگزار کنندگان را ایثارگرانه توصیف کرد.

وی اظهار داشت: در آستانه ورود به دو‌بهار، طبیعت و بهار قران هستیم و من پیشاپیش تبریکات ویژه خود را تقدیم می دارم.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: باعث افتخار است که ایران اسلامی زیبا را برای شرکت در این رقابت سالم در سایه صلح، امنیت و رفاقت و با شعار ورزش، عدالت و معنویت انتخاب کرده اید.

وی در ادامه توضیحاتی را در خصوص شرکت کنندگان در این رویداد ارایه کرد و افزود: این مسابقات با ۶۲۱ نفر از ورزشکاران بانوان شرکت کننده از کشورهای عراق ازبکستان تاجیکستان گرجستان، فلسطین، اندونزی، مالزی، پاکستان روسیه، نپال، تونس، کویت، امارات، قرقیزستان, بلاروس، افغانستان، لهستان، نروژ، انگلستان و ایران پیگیری شد

معاون توسعه ورزش بانوان همچنین گفت: این رویداد با حضور ۱۱۰داور بین المللی ،۱۳۹ مربی با همکاری ۱۳۰نفر از دست اندرکاران اجرایی در ۹ رشته ورزشی شامل جودو‌,فوتسال, کاراته, وزنه برداری ,کبدی ,شمشیربازی, سوارکاری, چوگان و دوومیدانی طی سه روز از ۱۹ اسفند لغایت ۲۲ اسفند ۱۴۰۱تا این لحظه که گردهم آمده ایم پیگیری و به پایان رسید.

کاظمی پور ادامه داد: هم اکنون به ایستگاه آخر رسیدیم و‌ چشم‌به دیدن روی بهاری شما روشن و‌به انتظار دیدارمجدد شما در دومین دوره بازی های بین المللی نوروز در سال ۱۴۰۲خواهد نشست.

وی گفت: در پایان شادی حضور شما را به روح ملکوتی جهادگر شهید اسماعیل احمدی و همه شهیدان آزاده این مرزوبوم تقدیم نموده و برای تمامی همکاران سالی پر از صحت و سعادت و برکت آرزو‌ دارم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز