ایران قهرمان مسابقات دوومیدانی بازی‌های نوروز شد

۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۷:۴۲
کد خبر: ۱۴۴۸۳۸۹
ایران قهرمان مسابقات دوومیدانی بازی‌های نوروز شد
در پایان رقابت‌های دوومیدانی نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروزگاه تیم ملی دوومیدانی بانوان کشورمان موفق شد با کسب بیشترین و خوشرنگ‌ترین مدال‌ها عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، در پایان رقابت‌های دوومیدانی نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروزگاه امروز (دوشنبه) تیم ملی دوومیدانی بانوان کشورمان موفق شد با کسب بیشترین و خوشرنگ‌ترین مدال‌ها عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند.

بر همین اساس بانوان ملی پوش دو و میدانی کشورمان موفق شدند با کسب۵مدال طلا،۵مدال نقره و ۸مدال برنز و مجموع ۱۸مدال بر سکوی نخست این رقابت‌ها قرار گیرند.

پس از تیم ملی کشورمان بانوان دو و میدانی کار بلاروسی  با کسب ۴مدال طلا و ۳مدال نقره و مجموع ۷مدال در جایگاه دوم قرار گرفتند و عنوان نایب قهرمانی بخش تیمی این مسابقات را از آن خود کردند.

همچنین دو و میدانی کاران تیم ملی عراق با کسب ۲مدال طلا و ۱مدال برنز و مجموع ۳مدال سکوی سومی این رویداد بین‌المللی را تصاحب کردند.

گفتنی است، تیم ملی ارمنستان با کسب ۱مدال طلا و ۲مدال برنز چهارم شد و تیم‌های ملی کویت و قرقیزستان هر کدام با کسب یک مدال نقره مشترکا در جایگاه پنجم این مسابقات قرار گرفتند و افغانستان نیز مدالی کسب نکرد.

لازم به ذکر است،رقابت‌های دو و میدانی نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروزگاه ویژه بانوان طی روزهای ۲۱و۲۲اسفندماه با حضور کشورهای، ایران، بلاروس، کویت، عراق، ارمنستان، قرقیزستان و افغانستان و ۱۰۰ورزشکار به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

انتهای پیام//

نظر شما