حضور یک ایرانی در‌ کمپ جهانی شورین کمپو کاراته

۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۴:۴۶
کد خبر: ۱۴۴۸۹۰۱
حضور یک ایرانی در‌ کمپ جهانی شورین کمپو کاراته
کمپ بین المللی سازمان جهانی شورین کمپو کاراته و WKO طی روزهای ۱۲ الی ۱۷ اسفند ماه سال جاری به میزبانی تایلند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، کمپ بین المللی سازمان جهانی شورین کمپو کاراته و WKO طی روزهای ۱۲ الی ۱۷ اسفند ماه سال جاری به میزبانی تایلند برگزار شد و طی آن نمایندگان و مربیان کشورهای عضو به مدت ۶ روز، علاوه بر آشنایی با آخرین دستاوردهای فنی این رشته، در جریان مهمترین تصمیمات و برنامه های مورد نظر سازمان برای سال ۲۰۲۳ قرار گرفتند.

سیدمحمد صالحی رییس شورین کمپو فدراسیون کاراته که به عنوان نماینده کشورمان در این دوره شرکت کرده بود، درباره سطح کیفی کمپ مذکور بیان کرد: اکثر کشور‌های عضو WKO در این کمپ بین المللی حاضر شده بودند تا ضمن به روز رسانی دانش فنی خود و شرکت در آزمون دان جهانی، در خصوص رویدادهای مهم پیش رو بحث و تبادل نظر داشته باشند.

صالحی ادامه داد: سازمان جهانی شورین کمپو کاراته، تقویم پرترافیکی را برای سال ۲۰۲۳ درنظر گرفته است که در این بین از مسابقات جهانی تایلند و همچنین آل کاپ ژاپن، می توان به عنوان مهمترین رخدادهای این تقویم نام برد.

وی افزود: در حاشیه این دوره، با پیشنهاد بنده و موافقت رییس سازمان جهانی، دو سهمیه سوپر فایت مسابقات جهانی در بخش بانوان به کشورمان اختصاص یافت که در نظر داریم از طریق مسابقه درون اردویی، دو بانوی اعزامی به این رخداد را شناسایی کنیم.

صالحی در پایان از میزبانی کشورمان  در مسابقات بین المللی شورین کمپو خبر داد و گفت: در جریان این سفر، درخواست برگزاری مسابقات بین المللی به میزبانی کشورمان را مطرح کردم که با استقبال سازمان جهانی شورین کمپو و همچنین WKO روبرو شد. بر همین اساس قصد داریم این رویداد را بهمن ماه سال آینده با حضور ۲۰ کشور مطرح از جمله ژاپن، نیوزیلند، استرالیا، اسپانیا و .... در ایران برگزار کنیم که از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای برگزاری هرچه بهتر آن هستیم.

انتهای پیام//

نظر شما