مریم ترابی: ایران در جام نوروزگاه میزبانی شایسته‌ای داشت/ چوگان به امکانات بیشتری نیاز دارد

۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۰۷:۰۶:۰۴
کد خبر: ۱۴۴۹۷۹۵
مریم ترابی: ایران در جام نوروزگاه میزبانی شایسته‌ای داشت/ چوگان به امکانات بیشتری نیاز دارد
عضو تیم ملی چوگان بانوان از میزبانی ایران در جام نوروزگاه دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ نخستین دوره مسابقات نوروزگاه ویژه بانوان و در راستای معرفی سنت نوروز به‌ عنوان یک رویداد فرهنگی اسفندماه سال جاری و در قالب 9 رشته ورزشی کبدی، جودو، سوارکاری، دوومیدانی، وزنه برداری، کاراته، فوتسال، شمشیربازی و چوگان با حضور 378 ورزشکار خارجی و 192 ورزشکار ایرانی و به میزبانی تهران برگزار شد.

مریم ترابی، عضو تیم ملی چوگان در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در خصوص کیفیت این دوره از بازیها اظهار داشت: یک شروع خوب برای ورزش زنان بود. قطعا تکرار این بازیها می‌تواند روند آماده سازی تیم‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. یکی از مشکلات همیشگی ما عدم حضور زیاد در مسابقات بین المللی است اما در صورت ادامه دار بودن این رویدادها طبیعتا این فرصت که با تیم‌های خارجی بیشتری بازی کنیم و خودمان را محک بزنیم بیشتر می‌شود.

وی افزود: خیلی خوب است که شاهد برگزاری دوره‌های بعدی این بازیها در سالهای آینده نیز باشیم اما امیدوارم در این مسیر ابتدا به دولت وزارت ورزش و جوانان کمک کند و سپس وزارت ورزش کنار فدراسیونها و ورزشکاران باشد چون چوگان رشته پرهزینه و گران است. اینکه ما بخواهیم میزبانی در این رشته را داشته باشیم ابتدا باید ورزشکاران خودمان را آماده کنیم که به همه تجهیزات و امکانات دسترسی داشته باشند و سپس از دیگر کشورها دعوت کنیم.

ترابی گفت: در مجموع نخستین دوزه بازیهای جام نوروزگاه خوب برگزار شد. معتقد هستم که میزبانی شایسته‌ای داشتیم.

خبرنگار: فریبا جلیل‌خانی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز