ایران یک- روسیه یک

تساوی شاگردان قلعه‌نویی در حضور بانوان/ زور ایران و روسیه به‌ هم نرسید

۱۴۰۲/۰۱/۰۳ - ۲۲:۲۶:۲۲
کد خبر: ۱۴۵۲۲۳۱
تساوی شاگردان قلعه‌نویی در حضور بانوان/ زور ایران و روسیه به‌ هم نرسید
تیم ملی فوتبال ایران برابر روسیه به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم‌های ملی ایران و روسیه از ساعت 20:30 امشب در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه به تساوی یک- یک انجامید. این رقابت در حضور هواداران زن برگزار شد تا نخستین حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی بعد از بازگشت مجدد با تساوی مقابل روس ها همراه شود.

در دقیقه 10 پاس خوبی به مهدی طارمی رسید و او قصد داشت با سر توپ زدن دروازه روسیه را تهدید کند که مدافع حریف اجازه این کار را نداد. در دقیقه 15 شوت امید نورافکن را دروازه‌بان روسیه در آغوش گرفت. در دقیقه 19 ارسال توپ به محوطه جریمه ایران با ضربه سر کوملیچنکو همراه بود که علیرضا بیرانوند به راحتی گرفت. دقیقه 23 ایران صاحب ضربه ایستگاهی شد و شوت محمدحسین کنعانی‌زادگان را دروازه‌بان روسیه به سختی دور کرد. دقیقه 26 شروع عالی بیرانوند به طارمی رسید و این بازیکن موقعیت را در اختیار شهریار مغانلو قرار داد ولی ضربه مهاجم تیم ملی ایران بی‌دقت به بیرون رفت.

در دقیقه 27 سعید عزت‌اللهی در محوطه جریمه باعث سرنگونی بازیکن روسیه شد تا داور ازبکستانی نقطه پنالتی را نشان دهد. در دقیقه 28 میرانچوک از روی نقطه پنالتی دروازه ایران را باز کرد تا روسیه با یک گل پیش بیفتد. در دقیقه 36 ضربه ایستگاهی احسان حاج‌صفی به شکلی خطرناک از بالای دروازه روسیه به بیرون رفت. در دقیقه 41 پاس خوبی به محمد محبی رسید که ضربه بی‌دقت این بازیکن راهی در چارچوب دروازه نداشت. در دقیقه 42 شوت طارمی را دروازه‌بان روسیه دفع کرد. در دقیقه 44 محبی توپی که روی پاس عمقی به دست آورده بود در اختیار طارمی قرار داد ولی مدافعان روسیه در لحظه آخر آن را به کرنر فرستادند. نیمه نخست با برتری تیم روسیه به اتمام رسید.

23

نیمه دوم با شروع هجومی تیم کشورمان برای جبران گل خورده آغاز شد و در همان آغاز این نیمه بود که محمد محبی با خطای روس‌ها در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور ازبکستانی برای دومین بار در این مسابقه اعلام پنالتی کند. طارمی پشت توپ قرار گرفت و این ضربه را تبدیل به گل کرد تا نتیجه مسابقه یک- یک شود. در ادامه این تیم کشورمان بود که توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشت و در دقیقه 52 ضربه بغل پای فنی سعید عزت‌الهی با با برخورد به مدافع روسیه به کرنر رفت. سه دقیقه بعد روس‌ها خطرناک ظاهر شدند اما شوت بازیکن روسیه را بیرانوند به بیرون فرستاد.

در ادامه از سرعت بازی کاسته شد و با وجود تلاش دو تیم برای خلق موقعیت خطرناک روی دروازه‌ها کمتر به نتیجه رسید تا بیرانوند و سافانوف کمتر به زحمت بیفتند. فشار تیم ملی ایران در 10 دقیقه پایانی بیشتر شد و در یکی از این موقعیت‌ها در دقیقه 88 ضربه محبی پس از یک چرخش از پشت شش قدم با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 91 در یکی از خطرناک‌ترین موقعیت‌های نیمه دوم، محبی با یک پاس طارمی را در پشت شش قدم صاحب توپ کرد اما ضربه مهاجم پورتو که تنها دروازه‌بان را مقابلش می‌دید از کنار دروازه به بیرون رفت تا در نهایت دیدار تدارکاتی دو تیم ایران و روسیه با تساوی یک- یک به پایان برسد و نتیجه مسابقه 5 سال پیش تکرار شود.

ترکیب اولیه ایران:

علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی، مهدی طارمی، شهریار مغانلو، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده، محمد محبی، امید نورافکن و رامین رضاییان

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب اولیه روسیه:

ماتوی سافونوف، ویاچسلاو کاراوایف، روسلان لیتوینوف، ماکسیم اوسیپنکو، دانیل خلوسویچ، دالر کوزیایف، دانیل گلبوف، آنتون میرانچوک، آرسن زاخاریان، نیکولای کوملیچنکو، آنتون زینکوفسکی

سرمربی: والری کارپین

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز