مس رفسنجان- پرسپولیس تهران

مس در کوره انگیزه پرسپولیس ذوب می‌شود؟!

۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۰۰:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۴۵۳۷۴۷
مس در کوره انگیزه پرسپولیس ذوب می‌شود؟!
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در اولین مسابقه رسمی خود در سال 1402 در دیداری خارج از خانه به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران که نمی خواهد از کورس مدعیان قهرمانی جا بماند در سال جدید با توپ پر برای کسب نتایجی خوب روی خط استارت قرار گرفته که اولین گام در این مسیر رویارویی برابر مس رفسنجان است.

تلخ ترین شکست پرسپولیس در سال 1401 در روزهای آخر اسفند برابر سپاهان رقم خورد تا شاگردان یحیی گل محمدی بازی 6 امتیازی را به زردهای اصفهانی ببازند. در چنین شرایطی پرسپولیس برای جبران مافات و استارتی پرقدرت در سال جدید به کسب پیروزی دیگری برابر شاگردان محمد ربیعی چشم دوخته است. 

سرخ پوشان که برای قهرمانی رویای ویژه را در سر می پرورانند در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم سخت کوش مس می روند تا در این دیدار شاهد دوئل شاگردان یحیی گل محمدی و محمد ربیعی باشیم.

میزبان سرخ های تهرانی در هفته بیست وچهارم در حالی برای رویارویی برابر پرسپولیس آماده شده که در روزهای پایانی سال 1401 در تبریز دست به کار بزرگی زده و موفق شدند با نتیجه یک بر صفر روبروی قرمزهای تبریزی، پیروزی شیرینی را در دیداری خارج از خانه به دست آورده و سه امتیاز ارزشمندی را به اندوخته های قبلی خود اضافه کنند تا با روحیه ای بالا به تعطیلات بروند.

دو تیم در حالی برای این دیدار آماده می شوند که مسی ها محروم و مصدوم خاصی ندارند و دست کادر برای استفاده از تمامی مهره ها باز است. در آن سوی میدان بازگشت سعید صادقی و پایان مصدومیت شیخ دیاباته این دو بازیکن را به لیست سرخ پوشان نزدیک کرده است. پریرا، مهاجم برزیلی که در دیدار برابر سپاهان از زمین اخراج شد برای حضور در بازی پیش روی تیمش ممنوعیت قانونی دارد.

دیدار مس و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ از ساعت 21:30 دقیقه امشب دهم فروردین ماه در رفسنجان برگزار می شود. براساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال امیر عرب براقی، علیرضا مرادی و محمدجواد مداح تیم داوری این مسابقه حساس را تشکیل می دهند.

انتهای پیام// 

نظر شما