برتری ذوب آهن مقابل نفت عراق

۱۴۰۲/۰۱/۱۰ - ۰۲:۲۳:۴۶
کد خبر: ۱۴۵۴۲۱۰
برتری ذوب آهن مقابل نفت عراق
تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در نخستین دیدار خود برابر نفت عراق در مرحله پلی‌آف سوپرلیگ غرب آسیا به برتری دست یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان یکی از نمایندگان ایران در سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا از ساعت ۲۲ امشب و در مرحله پلی‌آف به مصاف نفت عراق رفت که این بازی در پایان با برتری ۱۰۹ بر ۱۰۲ ذوب آهن به پایان رسید.

شاگردان فرزاد کوهیان در کوارتر اول ۲۸ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کردند آنها در کوارتر دوم ۲۹ بر ۲۳ مغلوب میهمان خود شدند تا با شکست به رختکن بروند.

کوارتر سوم در شرایطی آغاز شد که ذوب آهن در دقایقی برتری خود را به حریف دیکته کرد و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۴ پیروز شد، در کوارتر چهارم و پایانی شاگردان کوهیان عملکرد متفاوتی را از خود به نمایش گذاشتند و با ارائه یک بازی منطقی ۲۷ بر ۱۲ پیروز شدند تا دو تیم در نتیجه ۹۳ مساوی و کار در وقت های اضافه دنبال شود.

در وقت اضافه اول شاگردان کوهیان بهتر عمل کردند و ۱۶ بر ۹ نماینده عراق را شکست دادند تا در نهایت برنده این جدال حساس و تماشایی شوند.

آرمان زنگنه  با ۲۳ امتیاز، ۱۹ ریباند، ۲ پاس گل و ۲ توپ ربایی با تاثیر گذاری ۳۰ بهترین بازیکن میدان شد

ذوب آهن در صورت دو پیروزی از سه بازی می‌تواند به مرحله نیمه‌نهایی راه یابند.طبق اعلام برنامه اعلام شده برنده بازی ذوب آهن و نفت عراق در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف شهرداری گرگان دیگر نماینده ایران در این مسابقات خواهد رفت. در صورت راهیابی ذوب آهن به مرحله نیمه‌نهایی باید شاهد رویارویی و تقابل دو تیم ایرانی برای صعود به فینال باشیم.

برنامه ادامه مسابقات ذوب آهن به شرح زیر است:

۱۶ فروردین / ساعت ۲۲:۳۰

نفت عراق - ذوب آهن

۲۳ فروردین / ساعت ۲۲

ذوب آهن - نفت عراق

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز