آغاز مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس

۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۱۴:۵۳:۵۳
کد خبر: ۱۴۵۴۶۲۵
آغاز مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس
مرحله جدید اردوی تیم ملی بوکس از 15 فروردین‌ماه با حضور 10 ورزشکار آغاز می‌شود. .

به گزارش خبرگزاری برنا، بیست ودومین دوره مسابقات قهرمانی بوکس جهان ۲۰۲۳، طی روزهای ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد، برهمین اساس مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس از روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین‌ماه آغاز خواهد شد.

طبق اعلام سیدابراهیم موسوی مدیر تیم‌های ملی و با نظر کادر فنی تیم‌ملی بوکس، پوریا عبدالملکی، دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، مسلم مقصودی، سالار رادمرد، شاهین موسوی، میثم قشلاقی، امین مجنونی، سیدمحمد سیدصدری و پوریا امیری بوکسورهای دعوت شده به مرحله پایانی اردو پیش از مسابقات جهانی هستند.

این نفرات چنانچه از نظر فنی، توانایی لازم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ را داشته باشند در لیست اعزامی قرار خواهند گرفت. ترکیب تیم ملی به منظور شرکت در این دوره از رقابت‌ها تا ۲۰ فروردین‌ماه مشخص خواهد شد و قرار است طبق نظر کادرفنی تیم با تعداد محدود در این رقابت‌ها شرکت کند.

از سویی دیگر به دلیل ابهاماتی که در وزن ۹۲+ کیلوگرم وجود دارد مقرر شد پس از شروع مجدد اردوها در این خصوص تصمیم گیری شود. همچنین از حضور بوکسورهای دیگری که در میان این نفرات نیستند، برای اردوهای بعدی و رویدادهای آتی همچون قهرمانی آسیا استفاده خواهد شد.

هدایت این نفرات برعهده حسین نهرودی به عنوان سرمربی است و غلامرضا کریمی، همایون امیری، فروتن گل آرا و محمود نهتانی مربیگری تیم را برعهده دارند. مرتضی بهرامی‌نژاد به عنوان مربی بدنساز در کنار ملی پوشان حضور دارد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز