حسن خان‌محمدی: نتایج خوبی برای تیم‌های پایه پرسپولیس رقم خورد/ شرایط فصل بعد مشخص نیست

۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۱۵:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۴۵۴۶۳۱
حسن خان‌محمدی: نتایج خوبی برای تیم‌های پایه پرسپولیس رقم خورد/ شرایط فصل بعد مشخص نیست
مربی و پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط تیم‌های پایه سرخ‌پوشان توضیحاتی را ارائه کرد.

حسن خان‌محمدی، مدافع سابق سرخ‌پوشان پایتخت و مربی تیم نونهالان باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا ضمن تبریک سال نو به همه مردم ورزش دوست به ویژه پرسپولیسی ها اظهار داشت: تمرین  تیم های پایه چون لیگ تازه تمام شده فعلا تعطیل است. طبق برنامه شروع تمرینات بعد از ۲۵ فرودین خواهد بود.

سرمربی نونهالان تیم پرسپولیس تاکید کرد: وضعیت رده نونهالان در سال گذشته بسیار خوب بود و توانستیم با آوردن بازیکنان مستعد از شهرستان ها شرایط خوبی را برای تیم‌های رده‌های بالاتر پرسپولیس ایجاد کنیم.

وی مورد تست گیری در تیم‌های پایه به خصوص در رده نونهالان گفت: فعلا برنامه ریزی در این زمینه اعلام نشده‌ و باید ببینیم مدیریت باشگاه پرسپولیس درباره انجام تست گیری در تیم‌های پایه چه تصمیمی می گیرد.

مربی تیم نونهالان قرمزهای تهران در مورد جایگاه تیم های پایه پرسپولیس افزود: نسبت به فصل پیش در رده‌های امیدها، جوانان، نوجوانان و نونهالان به ترتیب یک پله، ۸ پله، ۴ پله و ۳ پله صعود داشتیم که این یعنی یک موفقیت خوب؛ انشاالله امسال با برنامه ریزی بهتر و ساختار برتر بتوانیم در پایه ها نتایج بهتری کسب‌ کنیم.

حسن خان‌محمدی با اشاره به تفاوت لیگ های پایه امسال قبل به خبرنگار برنا گفت: در مجموع شرایط بهتر بود. با حضور تماشاگران ۳۰ بازی کامل انجام شد و داوران نسبتا کم اشتباه تر سوت زدند ولی تصور ما این بود که می‌توانست کامل‌تر باشد چرا که‌ تیم‌های پایه توانایی کمک به تیم اصلی بزرگسالان را دارند. امیدوارم هیات فوتبال تهران بتواند امکانات و شرایط لازم را برای برگزاری بازی های فصل آینده مهیا کند.

وی ادامه‌ داد: زمین درفشی‌فر فصل قبل در اجاره بود ولی خوشبختانه در نهایت به تیم‌های پایه واگذار شد و امیدوارم در فصل آیند هم بتوانیم این مجموعه و امکاناتش را در اختیار داشته باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره هدف اولیه و اصلی برای کادرفنی تیم‌های پایه خاطرنشان کرد: فرقی نمی‌کند مربی چه کسی باشد باشگاه قهرمانی می خواهد ولی بهترین این است که مربیان به رده‌های بالاتر و در نهایت به تیم بزرگسالان بازیکن اضافه شوند. امسال چند بازیکن به همه رده‌ها و حتی تیم اصلی تزریق شدند و فکر می‌کنم درصورت ادامه این روند تیم های پایه پرسپولیس می توانند سالیانه ۵ تا ۶ فوتبالیست را به تیم بزرگسالان بفرستند.

خان‌محمدی درباره پرداختی ها در فصل گذشته گفت: حدود ۵۰ درصد مطالبات را دریافت کرده ایم و قرار بود قبل عید هم باز واریزی داشته باشیم ولی متاسفانه حساب‌های باشگاه پرسپولیس بسته شد. انشاالله در ۲ تا ۳ هفته آینده مبالغ  باقی مانده پرداخت خواهد شد‌.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز