برگزاری آخرین تیم ملی فوتبال بانوان

۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۱۷:۴۱:۰۳
کد خبر: ۱۴۵۴۶۷۰
برگزاری آخرین تیم ملی فوتبال بانوان
آخرین تمرین شاگردان آزمون عصر امروز در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال بانوان قبل از سفر به میانمار امروز در زمین چمن شماره دو مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

کاروان تیم ملی فوتبال بانوان در حالی بامداد یکشنبه سیزدهم فروردین ماه راهی کشور میانمار می شود که شاگردان مریم آزمون آخرین تمرین خود را به صورت ترکیبی برگزار کردند.

تمرین بازیکنان در حالی برگزار شد که دروازه بان ها نیز زیر نظر فاطمه عزیزی تمرین اختصاصی انجام دادند.

تمرینات تخصصی مهاجمان تیم ملی ایران امروز زیر نظر مریم جهان نجاتی پیگیری شد تا مریم آزمون کار با مدافعان و هافبک‌ها را به طور کامل زیر نظر بگیرد.

حضور در عرض زمین، ارسال از جناحین و انجام کارهای ترکیبی در دفاع و حمله از برنامه های کادر فنی برای بازیکنان بود که ملی پوشان انجام دادند.

ملی پوشان که از روز ۵ فروردین ماه وارد اردو شده بودند، تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر کادر فنی به منظور حضور در مرحله اول انتخابی المپیک فوتبال بانوان آسیا به میزبانی میانمار برگزار کردند.

لازم به توضیح است، با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های بنگلادش و مالدیو در گروه B رقابت‌های قهرمانی فوتبال زنان آسیا انصراف دادند.

بدین ترتیب تیم های ایران و میانمار به صورت رفت و برگشت در تاریخ ۱۶ و ۱۹ فروردین ماه مسابقه می دهند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز