حمید سجادی: وظیفه ما حمایت از استقلال و پرسپولیس است/ استعفای فتح‌الله‌زاده باید در هیات مدیره مورد بررسی قرار بگیرد

۱۴۰۲/۰۱/۱۲ - ۱۷:۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۴۵۴۹۷۵
حمید سجادی: وظیفه ما حمایت از استقلال و پرسپولیس است/ استعفای فتح‌الله‌زاده باید در هیات مدیره مورد بررسی قرار بگیرد
وزیر ورزش و جوانان گفت: استعفای فتح‌الله‌زاده باید در هیات مدیره مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از اردوی تیم‌ملی کشتی در واکنش به خبر استعفای علی فتح‌الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امروز با اینکه روز تعطیل هم بود اما بر حسب وظیفه دفتر بودم و تا این لحظه هنوز به صورت رسمی چه از طریق تماس و یا پیامک در جریان چنین استعفایی قرار نگرفتم. این آمدن‌ها و رفتن‌ها نه فقط در ورزش بلکه همه حوزه‌ها و پست‌ها وجود دارد اما آنچه اهمیت دارد این است که ما اگر برنامه و ساختار داشته باشیم آمدن‌ها و رفتن‌ها نتواند آسیبی به تیم‌ها بزند. ما باید اصل مطلب را دریابیم و به فکر این باشیم که باشگاه‌های پر هوادار و اصیل مانند سرخابی‌ها در جریان این تغییرات دچار لطمه نشوند. این وظیفه ذاتی ماست که باید به آن عمل کنیم. 

وی افزود: من به اتفاق همه معاونان‌ام در خدمت این دو باشگاه بوده و هستیم در جریان اتفاقات مربوط به مهلت پرداخت سرمربی سابق این تیم بودیم ماجرایی که مربوط به دو سال گذشته نیز است. ما یکی دو بار هم تلاش کردیم منابعی را تامین کردیم و در خدمت هر دو باشگاه گذاشتیم. وظیفه ماست که از این تیم‌ها حمایت کنیم. پس از این هم از تمام ظرفیت‌هایی که قانون اجازه دهد برای کمک و حمایت از سرخابی‌ها استفاده خواهیم کرد.  

وزیر ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد: در رابطه با استعفای اقای فتح‌الله زاده نیز اگر موردی باشد طبق روال این موضوع ابتدا باید در هیات مدیره باشگاه مطرح شود و سپس به وزارت خانه منعکس شود. در ادامه ما هم برای بررسی با خود اعضای هیات مدیره و معاونین وزارت تشکیل جلسه خواهیم داد و این مسئله را بررسی خواهیم کرد و در نهایت تصمیمات لازم را خواهیم گرفت.

انتهای پیام//

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز