آلومینیوم- استقلال؛ کورس قهرمانی در ایستگاه اراک

۱۴۰۲/۰۱/۱۸ - ۰۰:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۴۵۶۰۵۳
آلومینیوم- استقلال؛ کورس قهرمانی در ایستگاه اراک
از ساعت ۱۹:۳۰ در اراک تیم آلومینیوم پذیرای استقلال تهران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ از همان ابتدای لیگ می‌شد حدس زد تقابل با تیم مهدی رحمتی در ۵ هفته انتهایی در اراک اصلا اتفاق خوبی برای استقلال نخواهد بود. اراکی‌ها آخرین بار در دی ماه ۹۹ دست‌ها را به نشانه تسلیم بالا برده‌اند و همیشه حریفی سرسخت برای استقلال محسوب شدند. نشان به آن نشان که در ۳ بازی از ۴ بازی آخر،‌ استقلال حتی نتوانسته یک گل وارد دروازه رقیب کند.

آلومینیومی‌ها ستاره‌ای به آن شکل ندارند اما حضور در رده هفتم و تنها ۳ امتیاز فاصله با رتبه بالایی نشان می‌دهد عملکرد تیم کاملا قابل قبول بوده و حضور در رده دوم برترین خط دفاع لیگ نشان می‌دهد شاگردان رحمتی در بخش دفاعی موفق عمل کردند. سبز و سفیدهای اراکی البته در ۵ بازی آخر خود در تمام رقابت‌ها حتی یک برد به دست نیاورده‌اند و پشت سر هم به تساوی رسیده‌اند. در بازی رفت هم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی شکست نخوردند تا حالا ریکاردو ساپینتو چالشی ویژه در خصوص برد در این بازی داشته باشد. شاگردان رحمتی در دور رفت چاشنی اتلاف وقت را هم به تاکتیک خود اضافه کردند اما واقعیت این است تیم فوتبال استقلال در آن بازی موقعیت چندانی ایجاد نکرد و به طور کل برابر تیم‌های تدافعی به مشکل برمی‌خورد. این مشکل البته مربوط به نیم فصل اول لیگ است.

شاگردان ساپینتو این روزها درون زمین بی‌نظیرند و خوب. خارج از زمین هم بی‌نظیرند اما از نظر حواشی فزاینده. سرمربی پرتغالی استقلال در بازی امشب نمی‌تواند از روزبه چشمی و مهدی مهدی‌پور استفاده کند و حضور آرش رضاوند هم قطعی نیست. به همین دلیل احتمالا شاهد حضور زبیر نیک‌نفس، سعید مهری و امید حامدی‌فر در زمین خواهیم بود. در دیگر نقاط زمین بعید است تغییری در ترکیب شکل بگیرد. آمار می‌گوید استقلال حمله می‌کند و آلومینیوم دفاع. همان آمار رای به تساوی می‌دهد. تساوی که استقلال را از قهرمانی دور می‌کند.

***

استقلال در ۵ بازی آخر در همه تورنمنت‌ها ۹ گل زده و آلومینیوم در ۵ بازی آخر تنها ۳ گل دریافت کرده است، مساله‌ای که نشان می‌دهد احتمالا در این بازی استقلال بیشتر حمله خواهد کرد.

آلومینیوم در بهترین و بدترین حالت تنها یک رتبه سقوط یا صعود را تجربه می‌کند. آبی‌پوشان در بهترین حالت صدرنشین می‌شوند و در بدترین حالت سوم.

استقلال بین ۳ تیم ابتدای جدول بدترین خط دفاعی را دارد و خط حمله آلومینیوم با ۱۷ گل زده در ۲۴ بازی حتی میانگین یک گل در هر بازی را هم ثبت نکرده. پس احتمالا ۹۰ دقیقه هجومی از آلومینیوم را مشاهده نخواهیم کرد اما خط دفاعی استقلال آسیب‌پذیر است.

در کادر فنی اراکی‌ها رحمتی، محمد نوازی، عمران‌زاده و نامداری استقلالی‌ هستند. در جمع استقلالی‌ها اما هیچ‌کدام از آلومینیوم مستقیما به این تیم نرفته است.

آقای گل استقلالی‌ها مهدی قایدی و کوین یامگا با ۷ گل هستند و آقای گل آلومینیومی‌ها محمدرضا آزادی با ۶ گل.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز