پرسپولیس تهران ۳- ملوان انزلی صفر

برتری قاطعانه پرسپولیس مقابل قوهای سپید/ سرخ‌پوشان مدعی باقی ماندند

۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ۲۱:۲۶:۲۴
کد خبر: ۱۴۵۷۰۸۲
برتری قاطعانه پرسپولیس مقابل قوهای سپید/ سرخ‌پوشان مدعی باقی ماندند
تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل ملوان انزلی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ملوان انزلی از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه آزادی و در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که پرسپولیس موفق شد حریف خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست بدهد تا کماکان یکی از مدعیان جدی قهرمانی باقی بماند.

پرسپولیس در این بازی با لباس‌های یکدست قرمز و تیم ملوان بندر انزلی با لباس‌های سفید رنگ در زمین حاضر شدند. سرخ‌پوشان آغازگر نیمه اول این بازی بودند. دقیقه 7 اشتباه بازیکنان پرسپولیس، توپ را به مهاجم ملوان رساند و ضربه سجاد بازگیر با اختلاف از روی دروازه بیرانوند عبور کرد. دقیقه 8 ارسال مهدی ترابی از نقطه کرنر جناح چپ از همه عبور کرد و به ضربه دروازه تبدیل شد. دقیقه 9 سفیدپوشان آهنگ دروازه میزبان کردند و ضربه نهایی بازیکن ملوان از روی دروازه گذشت. دقیقه 11 ارسال سفیدپوشان از جناح چپ در دستان بیرانوند جای گرفت. دقیقه 12 ارسال ملوانان از روی ضربه ایستگاهی جناح راست، توسط مدافع قرمزپوش دفع و بازی به گردش درآمد. دقیقه 14 سروش رفیعی در جناح راست متوقف شد و یک ضربه ایستگاهی برای قرمزپوشان اعلام شد. ارسال ترابی با ضربه سر مهدی عبدی همراه شد و توپ در دستان صادقی گلر ملوان جای گرفت. دقیقه 17 ملوان از جناح راست صاحب یک ضربه کرنر شد. ارسال یحیی‌زاده در دستان گلر پرسپولیس قرار گرفت. دقیقه 22 سعید کریمی مدافع ملوان با مصدومیت مواجه شد و به جای او مصطفی نائیج‌پور برای ملوان وارد زمین شد.

دقیقه 24 از سوی هواداران پرسپولیس یاد و خاطر هادی نوروزی گرامی داشته شد. دقیقه 28 شوت پای چپ بازیکن ملوان از روی دروازه بیرانوند عبور کرد. مهدی عبدی در میانه زمین توسط بازیکن ملوان متوقف شد و بیژن حیدری به بازیکن ملوان کارت زرد نشان داد. دقیقه 29 شوت زمینی سروش رفیعی در دستان ایمان صادقی قرار گرفت. دقیقه 31 سعید صادقی متوقف شد و یک ضربه ایستگاهی برای میزبان اعلام شد. ارسال ترابی و کنترل عمری، توپ را در اختیار گلر ملوان قرار داد. دقیقه 36 مهدی ترابی با ضربه پای راست و روی پاس دانیال اسماعیلی فر اولین گل این دیدار را به نام خود و پرسپولیس ثبت کرد. دقیقه 41 سعید صادقی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند. دقیقه 43 ارسال سفیدپوشان از روی پای مهاجم این تیم عبور کرد و از کنار دروازه بیرانوند گذشت. داور برای نیمه اول، سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. دقیقه 48 حمله خطرناک ملوانان توسط مدافعان قرمزپوش دفع شد. این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

ملوان آغازگر نیمه دوم بازی بود و با دو تغییر وارد زمین شد و پرسپولیس هم با یک تعویض و طی آن سینا اسدبیگی به جای محمد عمری به زمین آمد. دقیقه 50 شوت پای چپ اسدبیگی از کنار دروازه ملوان عبور کرد. دقیقه 54 سعید صادقی در جناح راست توسط نائیج‌پور متوقف شد و داور به بازیکن ملوان کارت زرد نشان داد و یک ضربه کاشته برای میزبان اعلام کرد. ارسال رفیعی با ضربه عبدی از روی دروازه میهمان گذشت. دقیقه 56 محسن علافی به جای موقری برای ملوان وارد زمین شد. دقیقه 58 پاس ترابی با شوت سعید صادقی همراه شد که توپ از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت. دقیقه 63 ضربه ایستگاهی برای ملوانان از جناح چپ اعلام شد. ارسال توپ از همه گذشت و به ضربه دروازه تبدیل شد. دقیقه 65 در پی برخورد اسدبیگی با بازیکن ملوان، داور به بازیکن سرخ‌پوش کارت زرد نشان داد. دقیقه 67 سانتر سفیدپوشان توسط مدافع قرمزپوش دفع شد. دقیقه 68 حمله و پاسکاری قرمزپوشان، موقعیتی را ایجاد کرد که پاس سعید صادقی به بازیکنان نرسید.

دقیقه 70 پاس عبدی به رفیعی رسید و ضربه زمینی او در اختیار ایمان صادقی قرار گرفت. دقیقه 71 ملوان دست به ضدحمله زد و ارسال بازیکن این تیم در شش قدم پرسپولیس به ضربه دروازه تبدیل شد. دقیقه 72 شوت میلاد جهانی در دستان بیرانوند قرار گرفت.دقیقه 78حرکت قرمزپوشان و ضربه مهدی عبدی توسط ایمان صادقی به بیرون رفت. دقیقه 79 امید عالیشاه و پریرا به جای سروش رفیعی و مهدی عبدی برای پرسپولیس وارد زمین شدند. ارسال ترابی از نقطه کرنر سمت چپ، بازی را به گردش در آورد. دقیقه 80 حمله و ارسال سفیدپوشان در اختیار بیرانوند قرار گرفت. دقیقه 81 ضربه زیرطاقی پریرا روی پاس مهدی ترابی، گل سوم پرسپولیس را ثبت کرد. دقیقه 84 شوت میلاد سرلک از کنار دروازه ملوان عبور کرد. دقیقه 85 شوت امید عالیشاه از روی دروازه میهمان گذشت. دقیقه 87 عیسی آل کثیر به جای سعید صادقی برای پرسپولیس به زمین آمد. دقیقه 88 شوت آل کثیر از روی دروازه ملوان عبور کرد. دقیقه 89 سیامک نعمتی به جای مهدی ترابی برای قرمزپوشان وارد زمین شد.

دقیقه 90 فداکار بازیکن ملوان صاحب موقعیت شد اما داور اعلام آفساید کرد. داور برای نیمه دوم، چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. دقیقه 91 امید عالیشاه در جناح چپ متوقف شد و داور اعلام ضربه کاشته برای میزبان کرد. ارسال امید دفع و بازی به گردش در آمد. دقیقه 92 توپ به دست اسماعیلی‌فر برخورد کرد و داور به او کارت زرد نشان داد. دقیقه 94 ارسال خوب سیامک نعمتی با ضربه سر آل کثیر همراه شد که توپ در اختیار ایمان صادقی قرار گرفت. این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت. پرسپولیس با این برد به امتیاز 51 رسید و موقتا در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفت و ملوان هم در امتیاز 24 باقی ماند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز