آلومینیوم اراک صفر- استقلال تهران یک

قایدی فرشته نجات آبی‌ها/ جهنم اراک، بهشت استقلال شد

۱۴۰۲/۰۱/۱۸ - ۲۱:۳۶:۴۵
کد خبر: ۱۴۵۷۳۴۰
قایدی فرشته نجات آبی‌ها/ جهنم اراک، بهشت استقلال شد
تیم فوتبال استقلال تهران مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم‌های فوتبال استقلال تهران و آلومینیوم اراک امشب در ورزشگاه امام خمینی اراک و در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر آبی ها به پایان رسید تا استقلال به امتیاز 52 برسد و موقتا با سپاهان صدرنشین هم امتیاز شود.

نیمه اول رقابت دو تیم با قضاوت پیام حیدری جذاب و پرسرعت بود. استقلال با وجود حضور پرشمار هواداران آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی اراک، فشار زیادی را روی دروازه تیم میزبان وارد کرد اما موفق به گلزنی نشد. حسین پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم ستاره زمین در نیمه نخست بود. در دقیقه 21 و بعد از اشتباه مدافعان آلومینیوم، توپ به محمد محبی رسید که پورحمیدی ضربه این بازیکن را مهار کرد. پورحمیدی در دقیقه 26 هم روی شوت مهدی قایدی اجازه نداد دروازه آلومینیوم باز شود.

در دقیقه 27 شوت آرش رضاوند، هافبک استقلال به تیر دروازه آلومینیوم برخورد کرد و در دقیقه 34 هم این بار نوبت مهری بود که شوت محکم و از راه دورش توسط پورحمیدی مهار شود. آلومینیوم هم البته تیم دست و پا بسته ای برای استقلال نبود و چند موقعیت خوب گلزنی به دست آورد. در دقیقه 29 و در بین حملات استقلال، زاپاتا، مهاجم خارجی آلومینیوم ضربه محکمی به سمت دروازه آبی پوشان زد که سیدحسین حسینی این شوت را به کرنر فرستاد. در دقیقه 40 هم ضربه سر محمدرضا آزادی با اختلاف اندک از کنار دروازه حسینی به اوت رفت تا در ادامه این نیمه جذاب و تماشایی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

20

در دقیقه 55 توپ‌گیری بازیکنان استقلال از سمت چپ با پاس سلمانی به مهدی قایدی همراه شد و او در محوطه جریمه آلومینیوم پس از رد کردن مدافع مستقیم خود، دروازه پورحمیدی را باز کرد. در دقیقه 66 توپ‌گیری مهری در خط دفاعی آلومینیوم با ارسال پاس برای مطهری همراه شد اما تعلل و شوت بی‌دقت مهاجم آبی‌ها باعث هدر رفتن این موقعیت شد.

در دقیقه 67 شوت زیبای جهان‌کهن با دخالت عارف غلامی بعد از تغییر مسیر به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به کرنر رفت. در دقیقه 83 ضربه فنی فخریان از داخل محوطه جریمه استقلال به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

استقلال با این برد 52 امتیازی و با سپاهان صدرنشین هم‌امتیاز شد اما به دلیل بازی رودررو در جایگاه دوم قرار گرفت. آلومنیوم اراک نیز با 33 امتیاز در جایگاه هشتم باقی ماند.

انتهای پیام//

نظر شما