ساپینتو: به تیمم افتخار می‌کنم/ استقلال برای قهرمانی می‌جنگد نفت برای بقا در لیگ

۱۴۰۲/۰۲/۱۴ - ۲۰:۰۰:۳۴
کد خبر: ۱۴۶۹۰۲۲
ساپینتو: به تیمم افتخار می‌کنم/ استقلال برای قهرمانی می‌جنگد نفت برای بقا در لیگ
سرمربی تیم استقلال در نشست خبری به سوالات ویژه‌ای پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از دیدار مقابل نفت آبادان اظهار کرد: اگر بخواهم براساس واقعیت حرف بزنم باید الان استقلال ۱۰ امتیاز از بقیه مدعیان جلوتر بود. اتفاقات و اشتباهات باور نکردنی برای تیم ما در طول فصل رخ داد اما من همچنان به تیم افتخار می‌کنم. ما برابر مشکلاتی می جنگیم که نمی توانیم آنها را درک کنیم.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: با وجود این مشکلات و اتفاقات بزرگ همچنان باور دارم که تیم ما می تواند قهرمان شود. متاسفانه اتفاقاتی مثل تغییر ورزشگاه بازی پرسپولیس و پیکان رخ می‌دهد که من از این اتفاقات خوشم نمی‌آید. با این حال ما روی کار خودمان تمرکز می‌کنیم؛ هر چند کار سختی است.

وی درباره بازی با صنعت نفت آبادان تصریح کرد: صنعت نفت تیم خوبی است که بازیکنانش انتحاری بازی می‌کنند. این تیم با تغییر سرمربی‌اش عملکرد بهتری داشته و شانس زیادی برای ماندن در لیگ دارد. فردا دو تیمی مقابل هم قرار می‌گیرند که یکی از آنها برای زنده ماندن و دیگری برای قهرمان شدن می‌جنگند.

سرمربی استقلال تصریح کرد: امیدوارم فردا هم داور عملکرد خوبی داشته باشد و هم اینکه هواداران به ورزشگاه بیایند. سه بازی مهم که حکم فینال را دارند در پیش داریم و امیدوارم فردا بتوانیم پیروز شویم.

ساپینتو در خصوص حمایت هواداران استقلال از او پس از شکست در دربی عنوان کرد: هواداران استقلال بیدار هستند و دیدند که حق ما در دربی شکست نبود. در دربی داور تصمیماتی گرفت که باعث تغییر نتیجه شد. اگر آن پنالتی گرفته می‌شد شرایط بازی تغییر می‌کرد. هواداران‌مان می‌بینند که ما چقدر تلاش می‌کنیم. در طول فصل مشکلات مالی زیادی داشتیم که این مشکلات هنوز مرتفع نشده است.

وی درباره شرایطی روحی‌اش در چند هفته اخیر گفت: شرایط روحی‌ام طبیعی است و روی کارم متمرکز هستم. وقتی اتفاقاتی می‌افتد تا نگذارند برنده شویم کاری از دست من برنمی‌آید.اگر اشتباهات کمتر بود شاید زود قهرمان می شدیم. با این حال من به تیمم افتخار می‌کنم و تا روز آخر می‌جنگیم.

سرمربی استقلال در مورد شرایط یامگا اظهار داشت: شاید یامگا را در بازی اخری لیگ یا جام حذفی داشته باشیم. البته حردانی شرایط خوبی دارد.

 انتهای پیام// 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز