توضیحات شوشتری در خصوص آرای صادره در کمیته انضباطی فدراسیون کاراته

۱۴۰۲/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۴۷۱۹۴۷
توضیحات شوشتری در خصوص آرای صادره در کمیته انضباطی فدراسیون کاراته
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کاراته توضیحاتی را پیرامون آرای صادره در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی آقایان ارایه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، هادی شوشتری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کاراته در خصوص آرای اخیری که از سوی کمیته انضباطی صادر شده اظهار داشت: بنا بر گزارش اعلامی برگزار کنندگان و کمیته بازرسی و رسیدگی به شکایات فدراسیون برای تخلفات اعلامی در جریان برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی آقایان، کمیته انضباطی با حضور اعضا و بازیکنان تشکیل شد، پس از استماع گزارشات اعلامی و دفاعیات ورزشکاران حاضر در جلسه و مطالعه لایحه گیلان پور که در جلسه غایب بود وهمچنین مشاهده فیلمهای مربوط به مسابقات پس از شور آرا صادر گردید.

رئیس کمیته انضباطی افزود: با مشاهده مستندات موجود و توضیحات ذبیح الله پورشیب، مهدی خدابخشی و کیوان بابان،  تبانی در مسابقه خدابخشی و بابان برای اعضا محرز نگردید اما این دو ورزشکار به لحاظ درگیری لفظی در سالن برگزاری مسابقات با ذبیح الله پورشیب پس از مسابقه و بی احترامی به یکدیگر، تخلف خدابخشی و بابان عدم رعایت مقررات و ضوابط کاراته تشخیص داده شد و هر یک به 4 ماه محرومیت از شرکت در کلیه مسابقات کاراته محکوم گردیدند.

 همچنین ذبیح الله پورشیب بابت بی احترامی به اعضا جامعه ورزشی و مسئولین، نشر اکاذیب (تبانی خدابخشی و بابان)، عدم رعایت مقررات و ضوابط کاراته و اعتراض به تصمیم سرپرستان، مسئولین و مقامات مسابقات، به 6 ماه محرومیت از شرکت در کلیه مسابقات کاراته محکوم گردید.

رییس کمیته انضباطی  ادامه داد: طبق آیین نامه کمیته انضباطی مصوب مجمع عمومی فدراسیون کاراته که به تایید وزارت ورزش و جوانان هم رسیده است، این آرا قطعی نبوده و ظرف مدت 10 روز پس از ابلاغ قابل رسیدگی در کمیته استیناف فدراسیون کاراته می باشد.

شوشتری در خاتمه تصریح کرد: ورزشکاران عزیز خانواده کاراته این موضوع را باید بدانند هر آنچه در حین برگزاری مسابقات رسمی فدراسیون و هیاتهای کاراته استانها و شهرستانها برگزار می شود در صورت اعلام هرگونه  تخلف از ناحیه کمیته های برگزار کننده اعم از بی احترامی به بازیکنان، مربیان و اعتراض به نظر داوران و ... مطابق آیین نامه کمیته انضباطی فدراسیون کاراته قابل رسیدگی بوده و حسب گزارشات اعلامی، این کمیته موظف به رسیدگی می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما