صافی: سوپر لیگ برگ برنده کاراته است/ فاصله ما با رقبا زیاد است

۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۰۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۵۳۷۹
صافی: سوپر لیگ برگ برنده کاراته است/ فاصله ما با رقبا زیاد است
سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: اگر دنبال این هستیم که تیم‌ملی خوبی داشته باشیم باید سوپر لیگ را جدی بگیریم.

احمد صافی سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص نایب قهرمانی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته ایران اظهار داشت: تیم دانشگاه آزاد جزو پرافتخارترین تیم‌های در کاراته ایران است و با توجه به فاصله زیادی که با بقیه رقبا دارد حالا حالاها این عنوان را یدک خواهد کشید. هر چند بیمه تعاون با عملکرد خوبش همه را غافلگیر کرد ولی در مجموع من از عملکرد تیم خودم راضی هستم.

وی افزود: رشته کاراته به گردن ورزش خیلی حق دارد. کاراته کاهای کشورمان چه در مسابقات جهانی و چه در بازی‌های آسیایی همیشه سبد مدال‌های کاروان ایران را پر بارتر کرده است. کاراته ارزش سرمایه گذاری دارد بنابراین هر چه از جوان‌ها حمایت کنیم خوب است.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در ادامه گفت: دانشگاه آزاد در این زمینه همیشه یکی از باشگاه‌های فعال بوده است. ما در بحث ورزش قهرمانی به کاراته کمک کردیم و هم در بحث همگانی گام‌های خوبی را برداشتیم. دانشگاه آزاد امسال هم علاوه بر حمایت از جوان‌ها حمایت از قهرمانان این رشته را در دستور کار خودش قرار داده بود. پیش‌بینی ما حضور در فینال بود که موفق شدیم در فینال هم بازی کنیم.

صافی در پایان گفت: برگزاری لیگ برگ برنده ورزش و کاراته است. ما اگر دنبال این هستیم که تیم‌ملی خوبی داشته باشیم باید سوپر لیگ را جدی بگیریم. آنچه که مهم است زمان برگزاری این مسابقات است که واقعا هنرمندی می‌خواهد که بتوان تشخیص داد برگزاری لیگ در چه تایمی می‌تواند به تیم‌ملی کمک موثرتری داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز