ساعی: قول‌های وزیر ورزش به بچه‌ها انگیزه داد/ هم‌قسم شده‌ایم تا حقانیت تکواندو را ثابت کنیم

۱۴۰۲/۰۳/۰۲ - ۱۱:۳۱:۵۷
کد خبر: ۱۴۷۶۸۰۵
ساعی: قول‌های وزیر ورزش به بچه‌ها انگیزه داد/ هم‌قسم شده‌ایم تا حقانیت تکواندو را ثابت کنیم
رییس فدراسیون تکواندو در حاشیه حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی در جمه خبرنگاران به صحبت پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا، هادی ساعی در جلسه  بازدید حمید سجادی در اردوی تیم ملی تکواندو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آقای وزیر امروز زحمت کشیدند و آمدند و در کنار ما بودند. قرار بود زودتر از این بیایند ولی به دلیل اتفاق‌هایی که رخ داد، این اتفاق امروز و در آستانه مسابقات جهانی  اتفاق افتاد و با قول‌هایی که دادند، باعث انگیزه بچه ها شدند. 

وی در ادامه  در خصوص ماجرای دوپینگی‌ها و تاثیر منفی آن در شرایط تیم ملی تاکیدکرد: این شوک بزرگی برای همه ما بود. هیچکدام از ما باور نمی‌کنیم که این اتفاق عمدی باشد. گفتنی‌ها را به وزیر گفتم و خیلی دلم نمی‌خواهد الان به این موضوع ورود کنم. امیدوارم با همت وزارت همه موارد  مشخص شود.

رییس فدراسیون تکواندو افزود: تمرکز ما روی مسابقات است. همه هم‌قسم شده‌اند و تلاش می‌کنند  تا حقانیت رشته خودشان را به همه ثابت کنند. این هم قسم شدن بچه ها من را امیدوار کرده است. 

ساعی در مورد ماجرای دوپینگ اعضای تیم‌ملی خاطرنشان کرد: تست‌ها شبهه دارد. روز ۱۶ فروردین از مسابقات چین برگشتیم و روز بیستم  از طرف نادو برای تست آمدند و دوستان نادو در این مدت مصاحبه‌هایی کردند که دروغ بود و گفتند فدراسیون تکواندو نامه زده و ما آمده‌ایم، درحالی که ما نامه نزده‌ایم. آنها باید وظیفه ذاتی خودشان را انجام بدهند.

وی ادامه داد: ما ناراحتیم چرا به این شکل از ۲۳ نفر تست گرفتند؛ تا حالا این اتفاق برای هیچ فدراسیونی رخ نداده است. ریس کمیته پزشکی خبر ندارد از دبیر می‌پرسیم او نیز بی خبر بود. همه بی‌اطلاع هستند. زمان تست گرفتن از بچه‌ها هم رفتار بدی  داشتند. من تازه متوجه شدم اینها همه شبهه‌برانگیز است و باید پاسخگو باشند. در مسابقات کشورهای اسلامی من معاون کاروان بودم؛ درخواست کردیم آمدند و رندمی تست گرفتند. تست گرفتن از هر ۲۳ بازیکن در اردو یک نوع خودزنی است. می‌خواهیم با خیال آسوده به مسابقات برویم بچه ها  به‌خاطر مسائل به وجود آمده، استرس دارند.

هادی ساعی در پاسخ به خبرنگار برنا در مورد حمایت فدراسیون از دوپینگی‌ها گفت: باید به ورزشکاران ماهی‌گیری یاد بدهیم. ما مقطعی می‌توانیم حمایت کنیم و قصد داریم طور دیگری انجام دهیم.  دانیال بزرگی را با پیگیری‌های رئیس هیأت مازندران می‌خواهیم به سرکار بفرستیم تا استخدام شود. کلهر هم هنوز محصل و دبیرستانی است. با مدرسه او تماس گرفته‌ایم و خواسته‌ایم که وی را حمایت کنند تا حداقل از درس‌هایش عقب نماند. بدون شک این دو ورزشکار در کنار ما هستند و از آنها حمایت خواهیم کرد، چون اعتقاد داریم که دوپینگ، کار خودشان نبوده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما