سپاهان به لطف تفاضل گل قهرمان لیگ برتر هندبال شد

۱۴۰۲/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۸:۵۰
کد خبر: ۱۴۷۷۶۴۲
سپاهان به لطف تفاضل گل قهرمان لیگ برتر هندبال شد
تیم سپاهان به لطف گل زده بیشتر قهرمان لیگ برتر هندبال ایران شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار برگشت فینال سی و‌ پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال امروز چهارشنبه، سوم خرداد از ساعت 16 در تالار فدراسیون هندبال برگزار شد و تیم سپاهان اصفهان که در دور رفت فینال مقابل شاملی پیروز شده بود در این دور با نتیجه  27 بر 21 مقابل شاگردان مسعود ظهرابی تن به شکست داد اما به دلیل‌ تفاضل گل بیشتر عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.

*این دیدار در نیمه اول با نتیجه 15 بر 13 به سود شهید شاملی به پایان رسید.

*تیم شهید شاملی در این دیدار الله کرم استکی بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل شکستگی دست در اختیار نداشت.

*تماشاچیان زیادی در سالن مسابقه حضور داشتند و تیم خود را تشویق می‌کردند. اما در پایان نیمه نخست این دیدار هواداران دو تیم با فحاشی به یکدیگر جو سالن را متشنج کردند که در ادامه حراست مجبور به تذکر شد.

*در پایان این مسابقات نیز فدراسیون با برگزاری مراسمی با حضور سید مناف هاشمی دبیر کمیته ملی المپیک کاپ و مدال تیم‌های اول تا سوم را اهدا کرد.

*با برگزاری این دیدار سی و پنجمین دوره  مسابقات لیگ برتر هندبال مردان به پایان رسید. تیم‌های سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را به دست آوردند. همچنین با درخواست تیم‌های مس کرمان و نوین سپاهان اصفهان و موافقت فدراسیون هندبال بدون برگزاری دیدار رده‌بندی به عنوان سومی مشترک دست یافتند.

*نتایج مسابقات فینال لیگ برتر هندبال مردان:

دور رفت: نیروی زمینی شهید شاملی 27 – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان 36

دور برگشت: نیروی زمینی شهید شاملی 27 – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان 21

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز