دربی ۱۰۱ و یک دنیا اما و اگر / التهاب در حد ال‌کلاسیکو

۱۴۰۲/۰۳/۰۷ - ۱۰:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۸۴۵۳
دربی ۱۰۱ و یک دنیا اما و اگر / التهاب در حد ال‌کلاسیکو
مخمل سبز ورزشگاه بزرگ پایتخت دهم خرداد ماه جاری منتظر اتفاقات جدید در صفحه شطرنج فوتبال خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا ، جایی که دربی شماره 101 کانون توجهات شده و نگاه میلیون‌ها هوادار به ساق‌ها و افکار قرمز و آبی های پرطرفدار دوخته می‌شود. نبرد چهارشنبه در مقام مقایسه با بازی‌های گذشته از آن جهت متمایز است که سکه قهرمانی جام حذفی را بنام یکی از دو تیم مطرح ضرب می‌کند. بازار کری خوانی داغ شده و شمارش معکوس برای این بازی سرنوشت‌ساز آغاز شده است.

پرسپولیس پس از پیروزی اخیر مقابل حریف دیرینه و ایستادن بر کرسی قهرمانی لیگ برتر، حالا بر آن باور است تا با عزمی  راسخ‌تر گلیم خود را تا مرز فتح دومین جام بیرون بکشد.

یحیی گل‌محمدی از یک سو با قاطعیت از برتری می‌گوید و انگار خواب‌های طلایی برای تسلیم آبی‌ها دیده اما از سویی دیگر بنظر می‌رسد در صورت تحقق این آمال، سرمربی ارتش سرخ بکار خود در پرسپولیس پایان دهد و سر از لیگ‌های حوزه خلیج فارس درآورد .

از آن سو استقلال پس از آنکه تیرش در لیگ 22 به سنگ خورد در صدد است با کامیابی در این نبرد بزرگ، جبران مافات کند و شادی را برای آبی های سینه چاک به ارمغان بیاورد. باخت ماه گذشته استقلال در دربی 100 و حذف از گردونه لیگ آسیا برای طرفداران دلباخته، گران تمام شد و با این اوصاف مثل روز روشن است تنها قهرمانی در جام حذفی است که آنها را دلگرم می‌کند.

عکس این فرضیه هم برای آبی‌ها تلخ‌تر از زهر خواهد بود و احتمالا فضا را برای ساپینتو غبارآلودتر خواهد کرد. به زعم برخی از کارشناسان اگر استقلال روز چهارشنبه روی لبه تیغ راه برود، بعید نیست گره آبی‌ها کورتر و ناگشودتی‌تر از گذشته شود و حتی مربی پرتغالی به لیسبون دیپورت شود.

به هر رو، جدال پیش ِ رو همانند ال‌کلاسیکو جایگاهی ممتاز دارد و ناگفته پیداست هر تیمی که برتری را به اسم خود امضا کند در عرش سیر خواهد کرد.

نوشته از سعید میرزائیان

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز