کرمی: خبرهای خوبی از تکواندو پاکستان می‌شنوید

۱۴۰۲/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۵:۰۵
کد خبر: ۱۴۷۹۳۵۵
کرمی: خبرهای خوبی از تکواندو پاکستان می‌شنوید
سرمربی ایرانی تیم‌ ملی تکواندو پاکستان گفت: مسابقات جهانی آنقدر جذاب است که ضعف میزبانی به چشم‌ نمی‌آید.

به گزارش خبرنگار اعزامی برنا به باکو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از دوشنبه هشتم خرداد ماه در سالن 25000 نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان آغاز شده و تا 14 خرداد ماه ادامه خواهد داشت. 

یوسف کرمی سرمربی تیم‌ملی پاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص کیفیت و شرایط میزبانی باکو از مسابقات جهانی اظهار داشت: امروز روز نخست بازی‌ها است و هنوز بازی‌های جذاب شروع نشدند؛ هر چند به نظر می‌رسد مسابقات خوبی را شاهد خواهیم بود.  میزبانی زیاد جالب نیست شرایط به شکلی است که گویا فقط خواستند که مسابقات را برگزار کنند. رفت و آمد تیم‌ها با دشواری انجام می‌شود. البته مسابقات جهانی آنقدر جذاب است که این موارد اصلا به چشم‌ نمی‌آید. 

وی درخصوص آخرین وضعیت شاگردانش برای حضور در مسابقات جهانی گفت: تیم پاکستان یک تیم در حال توسعه است باید تیم فعلی را با تیم سابق این کشور مقایسه کنیم. تلاش ما برای آینده است که حتما خبرهای خوبی از این تیم خواهید شنید. 

دارنده مدال برنز المپیک در مورد نفرات حاضر در تیم‌ملی ایران هم توضیح داد: بچه‌های تیم‌ملی ایران جوان هستند ولی نام تیم ایران بزرگ است که کار را هم برای ملی‌پوشان خودمان سخت می‌کند و هم برای رقبا، اما بچه‌های ما باید به این خودباوری برسند تا بتوانند به آن نتیجه مطلوبی که می‌خواهند دست پیدا کنند. بچه‌های ما اگر خودشان را قبل برنده بدانند مدال هم می‌توانند بگیرند ولی اگر دنبال نتیجه در زمین مسابقه باشند نه شاید نتوانند آن نتیجه ممکن را کسب کنند‌. اینکه ملی‌پوشان برنده وارد زمین شوند اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام/    

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز