گل‌محمدی رکورد صد در صدی خود را حفظ می‌کند؟

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۶:۱۵
کد خبر: ۱۴۸۰۳۵۱
گل‌محمدی رکورد صد در صدی خود را حفظ می‌کند؟
سرمربی پرسپولیس با برد در بازی امروز چند رکورد را به نام خود ثبت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، شاگردان یحیی گل محمدی از ساعت 19:45 امروز  در دیدار فینال جام حذفی در حالی به مصاف حریف سنتی خود استقلال می‌روند که سرمربی سرخ پوشان با پیروزی در این جام می‌تواند رکوردهای جالب توجهی را به ثبت برساند.  

 

گل محمدی تا پیش از این در سال 1394 و 95 موفق شد با ذوب آهن به فینال جام حذفی برسد و در پایان به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.  حالا این سومین تجربه گل محمدی در فینال رقابت‌های جام حذفی است. این مربی اگر بتواند در این دیدار استقلال را شکست دهد می تواند به رکورد صد درصد پیروزی خود در فینال‌های جام حذفی ادامه دهد.  

همچنین گل محمدی با شکست استقلال و فتح جام حذفی می‌تواند در کنار بهمن صالح نیا، علی پروین و علی دایی با کسب 3 عنوان قهرمانی جام حذفی به عنوان پرافتخارترین سرمربی تاریخ این رقابت ها دست پیدا کند.  

گفتنی است با توجه به قهرمانی پرسپولیس در رقابت های لیگ بیست و دوم، اگر این تیم بتواند در بازی امروز برابر استقلال به پیروزی دست پیدا کند. یحیی گل محمدی بعد از علی پروین و برانکو ایووانکوویچ تبدیل به سومین مربی تاریخ پرسپولیس خواهد شد که در یک فصل موفق به کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر و جم حذفی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز