برادران گرایی و علیرضا مهمدی در یک قدمی طلا

۱۴۰۲/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۷:۰۳
کد خبر: ۱۴۸۱۱۱۵
برادران گرایی و علیرضا مهمدی در یک قدمی طلا
کشتی‌گیران ایرانی در قرقیزستان در آستانه کسب مدال خوشرنگ طلا قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا، مسابقات 3 وزن دوم و پایانی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام کوژومکول و ساناتبایف قرقیزستان، از صبح امروز (جمعه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

در پایان مسابقات مقدماتی محمدرضا گرایی در وزن 72 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن 82 کیلوگرم با غلبه بر تمامی حریفان خود به دیدار فینال راه یافتند.

نتایج مسابقات نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا گرایی در دور نخست با نتیجه 9 بر 3 اوتار ابولادزه از گرجستان را مغلوب کرد. وی دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 11 بر صفر عادیل خان ساتایف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گرایی در این مرحله با نتیجه 3 بر 1 ویکاس از هند را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف راماز زوئیدزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان می رود.

در وزن 77 محمدعلی گرایی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر 2 و ضربه فنی یونس امره باشار دارنده مدال برنز جهان از ترکیه را شکست داد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. گرایی در این مرحله مقابل ریو لیو از چین با نتیجه 4 بر 6 و ضربه فنی به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی به مصاف یوری لومادزه از گرجستان می رود.

در وزن 82 کیلوگرمعلیرضا مهمدی در دور اول با نتیجه 8 بر صفر جیهون اوزدوردیف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 9 بر 1شامیل باتیروف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 4 بر 1 گلا بولکوادزه از گرجستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. مُهمَدی در دیدار فینال به مصاف آلپرن بربر از ترکیه می رود.

رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت 15:30 امروز برگزار می شود.

 انتهای پیام/ 

 

نظر شما