آرفی: داشتم سکته می‌کردم!/ هواداران سنگ‌تمام گذاشتند

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۱۱۳۵
آرفی: داشتم سکته می‌کردم!/ هواداران سنگ‌تمام گذاشتند
بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به قدرت این تیم در فصل اخیر تاکید کرد: پرسپولیس نتایج فوق‌العاده‌ای را در این فصل رقم زد.

اشپیتیم آرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به هیجان دربی 101 اظهار داشت:  در ورزشگاه بازی را دیدم و داشتم سکته می‌کردم اما خدا را شکر پرسپولیس مزد تلاش و برتری‌اش را گرفت و موفق شد برد ارزشمندی را به دست آورده و دو قهرمانی دیگر را به دست آورد. الان فقط جشن و خوشحالی برای همه پرسپولیسی‌ها است و من هم کنار آنها هستم.

وی در مورد روند فنی دربی 101 در فینال جام حذفی تصریح کرد: پرسپولیس تیم برتر این دیدار بود اما بدموقعی گل خورد. با این وجود بچه‌ها در وقت‌های اضافه موفق شدند تیم را به خوبی جمع کرده و با بازی خوب و هجومی کار را یکسره کرده و به پیروزی برسند.

مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس در مورد حضور پرشور هواداران دو تیم در استادیوم آزادی گفت: هم هواداران پرسپولیس و هم استقلالی‌ها برای حمایت از تیم خود در این دیدار سنگ‌تمام گذاشتند و استادیوم را پر کردند که این حضور و حمایت فوق‌العاده بود.

آرفی با اشاره به تلاش مدیران باشگاه برای موفقیت این تیم در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: مدیران پرسپولیس در سال‌های اخیر  بهترین تصمیم‌ها را برای این تیم گرفته‌اند. تیمی که در 7 سال 6 قهرمانی را به دست آورده است، یعنی در کنار توان فنی و بازیکنان و کادرفنی اش، به خوبی مدیریت شده است.  مدیران پرسپولیس کارشان را بلد هستند و امیدوارم این روند در فصل بعدی هم ادامه دار باشد و سال بعد هم بتوانیم جشن قهرمانی‌های پرسپولیس را ببینیم.

گفت‌گو از علی شفیعی‌جم 

 انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز