خبیری: بازیکنان پرسپولیس برای پاداش بازی نمی‌کنند/ رفتار با بیرانوند درست نبود

۱۴۰۲/۰۳/۱۵ - ۰۰:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۱۵۲۰
خبیری: بازیکنان پرسپولیس برای پاداش بازی نمی‌کنند/ رفتار با بیرانوند درست نبود
عضو هیات مدیره پرسپولیس تاکید کرد که توهین به هیچ بازیکنی مورد تایید نیست.

حسین خبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در مورد پیروزی پرسپولیس در دربی 101 که منجر به قهرمانی این تیم در جام حذفی شد، اظهارداشت: پرسپولیس با موفقیت در این بازی سومین جام را در یک فصل به دست آورد و موفق شد اتفاق ویژه‌ای را رقم بزند. این سه جام را با یک شاخه گل به هواداران خوب‌مان تقدیم می‌کنیم.

وی در ادامه تاکیدکرد: زحمات شبانه‌‌روزی کادرفنی، مدیرعامل، مجموعه باشگاه در کنار حمایت همه‌جانبه هواداران دست به دست هم داد تا با کسب سه جام این فصل برای پرسپولیس به پایان برسد و پرسپولیس با شایستگی کامل به سه جام دست پیدا کند.

عضو هیات‌مدیره پرسپولیس در مورد حاشیه‌سازی‌هایی که قبل و در جریان دربی برای علیرضا بیرانوند اتفاف افتاد، تاکیدکرد: توهین و بی‌احترامی در هر شکلی درست نیست. بیرانوند بازیکن ملی است و درست نبود که عده‌ای حرمت بازیکنی را زیر سوال ببرند. به هرحال امیدوارم دیگر این اتفاق برای هیچ کدام از بازیکنان تکرار نشود.

خبیری در خصوص پاداش قهرمانی‌های پرسپولیس در این فصل خاطرنشان کرد: پرسپولیسی‌ها هیچ وقت برای پاداش بازی نمی‌کنند و فقط و فقط برای خوشحالی هواداران تلاش می‌کنند با این وجود، بهترین پاداش حق‌شان است.

 انتهای پیام/ 

نظر شما