عبداللهی : از میزبانی باکو لذت می‌بریم/ بچه‌های من کم تجربه هستند + فیلم

۱۴۰۲/۰۳/۱۴ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۱۵۳۰
عبداللهی : از میزبانی باکو لذت می‌بریم/ بچه‌های من کم تجربه هستند + فیلم
سرمربی تیم‌ملی تکواندو لبنان در مورد مسابقات جهانی باکو صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی برنا به باکو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از دوشنبه هشتم خرداد ماه در سالن 25000 نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان آغاز شده و تا 14 خرداد ماه ادامه خواهد داشت. 

فرزاد عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص کیفیت این دوره از مسابقات جهانی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جهان است و همه بهترین‌ها جهان اینجا حضور دارند از قهرمانان جهانی گرفته تا قهرمانان المپیک در مسابقات شرکت دارند. کیفیت مسابقات بالاست و من  شخصا از بازی‌ها لذت می‌برم‌. 

وی افزود: بچه‌های ما تلاش می‌کنند و از نظر بدنی آماده بودند ولی در لحظه باختند. ورزش همین است و اگر نتایج را ببینیم تمام رقبای ملی‌پوشان ایران اکثرا تا فینال بالا آمدند. ملی‌پوشان تلاش خودشان را کردند امیدوارم در آینده پاسخ تلاش‌های خودشان و کادر فنی را بدهند.  

سرمربی تیم‌ملی لبنان درخصوص ارزیابی خود از عملکرد شاگردانش گفت: من دو تکواندو کار داشتم. تکواندوکار دختر من به حریف چین تایپه باخت و حریفش نایب قهرمان جهان شد. بازی نزدیکی با همین رقیب داشت ولی در نهایت نتیجه را واگذار کرد. تکواندو کار آقایی هم که داشتم به همین شکل از گردونه رقابت‌ها خارج شد. بچه‌های من کم تجربه هستند ولی تلاش می‌کنیم در سال‌های آینده تیم لبنان را هم در سطح جهانی صاحب مدال کنیم. 

عبدالهی در رابطه به میزبانی مسابقات خاطر نشان کرد: باکو میزبانی خوبی داشته و همه از این میزبانی لذت می‌بریم. 

دارنده مدال طلای جهان در پایان در پاسخ به این پرسش که تا به امروز نتیجه کدام یک از تیم‌هایی که کادرفنی ایرانی را در کنار تیم‌شان داشتند راضی بخش بوده است، گفت: مربی‌های ایرانی حاضر در این مسابقات هیچکدام مربی تیم‌های تاپ در تکواندو نیستند. برای مثال پاکستان و لبنان حرف زیادی برای گفتن در رشته تکواندو ندارند. ولی اگر‌ گذشته این تیم‌ها را با شرایط فعلی‌شان مقایسه کنیم وضعیت تیم‌های‌شان با حضور مربیان ایرانی بهبود پیدا کرده است. همه اینجا در مورد این تفاوت با ما صحبت می‌کنند‌. این اتفاق و توسعه جای خوشحالی دارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز