پرسپولیس بی‌رحم در نیمه اول!

۱۴۰۲/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۸:۱۶
کد خبر: ۱۴۸۱۵۹۶
پرسپولیس بی‌رحم در نیمه اول!
پرسپولیس آماری جالب در سال 1402 به ثبت رساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، پرسپولیس در حالی روزهای پایانی سال 1401 را پشت سرگذاشت که در آخرین بازی‌اش در سال گذشته در دقیقه 90 مقابل سپاهان در استادیوم آزادی شکست تلخی را در کارنامه‌اش دید تا با شوک ناشی از باخت برابر یکی از حریفان مستقیم سال را به پایان برساند. 

این در حالی بود که شاید در آن شرایط که پرسپولیس در جدال 6 امتیازی برابر سپاهان، قافیه را به یکی از حریفان مستقیمش باخته بود، خوشبین‌ترین هواداران این تیم هم شانس زیادی برای قهرمانی و موفقیت تیم گل‌محمدی در دو جام پیش رویش قائل نبود اما در نهایت 10 پیروزی در 10 بازی پرسپولیس در سال 1402 سه جام را نصیب این تیم و هوادارانش کرد.

این پیروزی‌ها در حالی در کارنامه پرسپولیس به ثبت رسید که این تیم در اکثر این دیدارها با شروعی طوفانی و بی‌رحمانه موفق شد برتری‌اش را در این بازی‌ها در همان نیمه اول به حریفانش دیکته کند. 

در این 10 بازی به جز دیدار برابر پیکان و استقلال در دربی برگشت لیگ برتر، پرسپولیس نیمه‌های اول بازی های خود را با گل و پیروزی به پایان رسانده بود و تا کار برای سرخ‌ها برای مدیریت بازی و حفظ برتری‌اش در نیمه دوم راحت‌تر شود.

بازی‌های پرسپولیس در سال 1402 و نتایج نیمه‌های اول آن را ببینید: 

پرسپولیس- مس رفسنجان یک بر صفر، گل دقیقه 30

پرسپولیس - ملوان 2 بر صفر، گل‌ها در دقایق 36 و 40

مس کرمان- پرسپولیس، دو بر صفر، گل‌ها در دقایق 22 و 26

پرسپولیس - استقلال، گل در دقیقه 49

پیکان- پرسپولیس، گل دقیقه 80

پرسپولیس - گل گهر، سه بر صفر، گل‌ها در دقایق 23، 33 و 35

پرسپولیس نساجی، دو بر صفر، گل‌ها در دقایق 2 و 28

این در حالی است که پرسپولیس در برابر گل‌گهر، هوادار و استقلال در جام حذفی هم در نیمه اول موفق به گلزنی شد و در نهایت در این دیدارها به پیروزی رسید.

انتهای پیام / 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز