پیام وزارت ورزش و جوانان به مناسبت سالروز ارتحال امام‌خمینی و قیام۱۵ خرداد

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۲۱:۵۵:۴۹
کد خبر: ۱۴۸۱۷۰۵
پیام وزارت ورزش و جوانان به مناسبت سالروز ارتحال امام‌خمینی و قیام۱۵ خرداد
وزارت ورزش و جوانان با صدور پیامی، سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد و خاطره شهدای قیام خونین ١۵ خرداد را گرامی داشت.

 

 

 

 

به گزارش  خبرگزاری برنا؛ در  پیام این وزارتخانه به مناسبت  سالروز ارتحال امام‌خمینی و قیام ۱۵ خرداد آمده است:

نام‌ امام‌ خمینی‌(ره) به عنوان یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ به مثابه پرچم‌ انقلاب‌ شکوهمند اسلامی و راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب‌ است‌.

چهاردهم خردادماه، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک شخصیت برجسته و دوراندیش، روزی است که ملت بزرگ ایران و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود و سوگ جانگداز رهبر حکیم و مقتدای خویش صاحب ماتم و عزا شدند. بی‌تردید فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه‌ای جبران ناپذیر خواهد بود.

امام خمینی(ره) نهضتی بی‌نظیر را در عالم پایه افکند و در تاریخ جاودانه مانده است و یوم‌الله ۱۵ خرداد، زمینه‌ اصلی تحقق اراده‌ی مردم سرزمینی است که در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد سنگ تمام گذاشتند و بدون شک این قیام نقطه‌ عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی ظلم و بیداد در کشور شد.

با تسلیت ۱۴خرداد، سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، امید است با انسجام و همدلی تحت زعامت داهیانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی، مسیر توسعه و پیشرفت این نظام مقدس را با موفقیت و عزتمندی پشت سر گذاشته و همچنان بر میثاق خود بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر عزیزمان استوار و مستحکم باقی بمانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز