اسناد محرمانه باشگاه پرسپولیس از کجا درز پیدا می‌کند؟

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۱۱:۵۱:۳۵
کد خبر: ۱۴۸۲۳۰۳
اسناد محرمانه باشگاه پرسپولیس از کجا درز پیدا می‌کند؟
برای چندمین بار اسناد مالی باشگاه پرسپولیس در رسانه‌ها منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، چند روز گذشته قرارداد لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس در یکی از رسانه‌های مطرح کشور منتشر شد و مشخص شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای امضای قرارداد یک و نیم ساله با پریرا نزدیک به 60 میلیارد تومان هزینه کرده است. این در شرایطی است که پریرا در نیم فصلی که در پرسپولیس بود فقط یک گل مقابل ملوان به ثمر رساند.

موضوع انتشار اسناد رسمی و عموما مالی باشگاه پرسپولیس آنهم در یک رسانه کاملا قابل بررسی است. البته هیچ ایرادی به خبرنگار و رسانه نیست چون آنها وظیفه دارند اخبار و اسنادی که به دستشان می‌رسد را منتشر کنند و کار خبرنگاری همین است. مسئله اصلی اما این است که این اسناد عموما محرمانه باشگاهی مثل پرسپولیس توسط چه شخص یا اشخاصی به بیرون درز پیدا می‌کند.

برای مثال همین قرارداد پریرا چیزی نبوده که همه ارکان باشگاه پرسپولیس به آن دسترسی داشته باشند. دبیرخانه، بایگانی، بخش اداری و مالی، شخص درویش، روابط عمومی و معاون امور اداری و ورزشی باشگاه که شخصی بسیار امین است از این قرارداد خبر داشتند و متن آن را هم داشته‌اند. از طرفی سازمان لیگ هم به همه قراردادها دسترسی دارد. با این حال پیدا کردن شخص یا اشخاصی که عموما اسناد مالی باشگاه پرسپولیس را به بیرون درز می‌دهند کار دشواری نیست.

در این شرایط می‌طلبد که حراست باشگاه پرسپولیس به موضوع ورود کند و این ماجرا را یکبار برای همیشه جمع کند. هرچند به خاطر خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس و قراردادن جزییات قراردادها در سایت کدال چیز پنهانی در این خصوص مطرح نیست اما انتشار اسناد رسمی باشگاه پرسپولیس با سربرگ این باشگاه باگ و ایراد بزرگی است که باید برطرف شود.

نوشته از میلاد اعظمی

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز