تاکید سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در مراسم تقدیر از سپیده بابایی

۱۴۰۲/۰۳/۱۶ - ۱۸:۰۴:۳۶
کد خبر: ۱۴۸۲۵۵۱
تاکید سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در مراسم تقدیر از سپیده بابایی
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، طی مراسمی ضمن تقدیر از سپیده بابایی قهرمان کشتی آلیش تاکید کرد: اهدای مدال به شهدا باید به یک فرهنگ تبدیل شود

 

به گزارش خبرگزاری برنا ، عصر امروز در مراسمی با حضور سرپرست اداره‌کل ورزش وجوانان استان مازندران، از اقدام قهرمانانه سپیده بابایی قهرمان کشتی آلیش که مدال مسابقات آسیایی خودش را به دانشمند شهید تهرانی مقدم اهدا کرد، تقدیر و قدردانی شد.

عادل عالیشان در این مراسم، ضمن تقدیر از کار برجسته و فاخر این بانوی قهرمان، اظهار داشت: کاری که شما کردید کار بسیار ارزنده ای بود.اهدای مدال به یک شهید گرانقدر، نشان از دید وسیع و درک بالای شماست.

وی با بیان اینکه این کار یک کار معرفتی و الگویی است، گفت: دشمنان این روزها سخت روی دختران ما کار میکنند ولی در این شرایط، دختران ما افتخار آفرینی می‌کنند و این حرکت ارزنده شما خاص، اخلاقی و قابل احترام است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با تاکید بر اینکه، این موضوع باید به یک فرهنگ تبدیل گردد، افزود: خیلی از ورزشکاران مازندرانی مدال خودشان را به شهدا که قهرمانان واقعی هستند تقدیم میکنند و امیدوار هستیم این موضوع به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی همچنین از اقدام شجاعانه بانوی ورزشکار در فضای مجازی و پاسخ کوبنده به منتقدان تشکر کرد و گفت: بابت این شجاعت باید احسنت گفت و تشکر کرد. این اقدام به نوعی دوپینگ روحی، روانی و معنوی برای ورزشکاران است.

عالیشان بیان کرد: خوشبختانه در فضای گسترده ورزش مازندران خواهران خوبی داریم که در کنار ورزش به ارزش حجاب هم توجه دارند که ما ممنون دار این شیرزنان هستیم.

وی یادآور شد: این روزها دشمن در بحث حجاب زدایی خیلی کار میکند، اما این بانوی مازندرانی با این اقدام و پیام های بعد این اقدام جواب دندان شکنی به اقدامات ضد انقلاب داده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه، باید این اقدامات را الگو سازی کنیم، افزود: این کار ارزنده شما در جامعه و مخصوصا در ورزش استان و کشور تاثیرگذار است.

«سپیده بابایی» بانوی مازندرانی نایب قهرمان کشتی آلیش آسیا امروز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه طبق نیتی که از قبل داشتم این مدال را روح شهید عزیز تهرانی‌مقدم کردم، اظهار داشت: یک سری کار‌ها دلی هست و با این انگیزه اقدام کرد و امیدوارم توانسته باشم روح این شهید عزیز را شاد کرده باشم.

وی افزود: طبق تحقیقاتی که قبلا در زندگی‌نامه این شهید کرده بودم یک وجه اشتراکی بین خودم و این شهید عزیز می‌دیدم و سعی کردم راه شان را الگوی خودم قرار بدهم.

گفتنی است؛ سپیده بابایی بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های کشتی آلیش زنان آسیا در کشور ازبکستان ، مدال نقره‌اش را تقدیم پدر موشکی ایران سردار شهید حسن طهرانی مقدم کرد که مورد توجه همگان قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز