فکری: حضور در هوادار برای من یک چالش خوب است/ به کم راضی نیستم

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۰۹:۱۹:۵۵
کد خبر: ۱۴۸۲۶۴۴
فکری: حضور در هوادار برای من یک چالش خوب است/ به کم راضی نیستم
سرمربی جدید تیم هوادار پس از امضای قرارداد با این تیم نظرات خود را بیان کرد.

محمود فکری پس از امضای قرارداد با هوادار درباره حضور در این تیم گفت: هوادار تیمی نوپا است و حضور در این تیم می‌تواند چالشی خوب برای خودم باشد. پیشتر با اسپانسر این باشگاه در استقلال همکاری داشتم و فضای همکاری‌مان خوب بوده. شاید این مساله هم باعث شد تا من در نهایت هوادار را انتخاب کنم. امیدوارم با تلاش بتوانیم تیم را موفق‌تر در زمین ببینیم.

وی افزود: جا دارد از کادر قبلی تشکر کنم. عنایتی تلاش کرد و این تیم را به لیگ برتر رساند. آقای الهامی سال گذشته تلاش کردند و از ایشان هم تشکر می‌کنم. آن‌ها پیشکسوت من در باشگاه هوادار محسوب می‌شوند. امیدوارم بتوانم گوشه‌ای از کار را بگیرم و سال به سال بتوانم رتبه‌های بهتری را کسب کنیم.

هافبک اسبق استقلال درباره پیشنهادهای خود برای فصل پیش رو اظهار داشت: پیشنهادهایی از لیگ یک داشتم و پیشرفت در مذاکرات هم داشتیم. آن‌ها در تصمیم‌گیری‌های‌شان تعلل کردند. در این بین بود که پیشنهاد هوادار به من رسید. من هم با توجه به شرایط این پیشنهاد را قبول کردم. اگر تعطیلات نبود، زودتر به توافق می‌رسیدیم.

فکری در مورد مقایسه تیم‌هایی که با آن‌ها کار کرده اظهار داشت: استقلال تیمی پرطرفدار است و شرایطش متفاوت بود. ساپیا بحث مشترکش با تیم هوادار، طرفداران هستند و آن تیم هم مانند هوادار، شاید طرفداران پرشماری نداشته باشد. در چند سال اخیر سایپا به مشکلاتی خورده و نتوانسته به نتیجه برسد. سال گذشته که من سرمربی این تیم بودم شرایط خوبی از سال گذشته‌اش وجود نداشت اما خوشبختانه پاسخ اعتماد را دادم و با همکاری تمام مجموعه این تیم را مدعی صعود کردیم. تشکر می‌کنم که به من اعتماد شد و من فرصت پیدا کردم دوباره خودم را پیدا کنم زیرا وقتی یک مربی در لیگ برتر کار می‌کند ممکن است دیگر در لیگ یک مربیگری نکند.

وی ادامه داد: قرار شد یک سال با هوادار همکاری داشته باشیم. ممکن است ضعف‌ها و یا انتقاداتی چون نوپا بودنم وجود داشته باشد اما نقاط قوت هم وجود دارد. نکته مهم اما این است که تصمیم‌گیرندگان خیلی نیستند و تصمیمات انسجام دارد. موارد زیادی وجود دارد که می‌توانیم با استفاده از آن‌ها مجموعه‌ای خوب تشکیل دهیم. خیلی مهم است که یک مربی روی لیگ‌های مختف شناخت داشته باشد زیرا می‌تواند در آن صورت بازیکنان باکیفیت استخدام کند. باشگاهی که دوست دارد جوانگرایی کند و با بازیکنان با استعداد کار کند نیازمند استفاده از یک گروه با شناخت‌های لازم نسبت به استعدادیابی است.

سرمربی جدید تیم هوادار در پایان گفت: این که یک باشگاه با برنامه جلو برود بسیار خوب است. هوادار هر سال بهتر شده و این اتفاق اصلا ساده نیست. خودم هم شخصیتی اینگونه دارم و به کم راضی نیستم. اما با تلاش. سعی می‌کنم بهترین ننتیجه را با استفاده از بضاعت باشگاه بگیرم. هدف اولیه ما کسب رتبه بهتر نسبت به سال گذشته است و حتی می‌توانیم در برنامه‌ریزی‌های‌مان به آسیا هم فکر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز