نماینده تنیس ایران به جمع ۱۶ نفر برتر مسابقات تور جهانی راه یافت

۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۶:۵۶
کد خبر: ۱۴۸۳۲۵۸
نماینده تنیس ایران به جمع ۱۶ نفر برتر مسابقات تور جهانی راه یافت
سینا مقیمی موفق شد با برتری مقابل حریفان خود جواز حضور در جمع ۱۶ تنیسور برتر تور جهانی را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در ادامه برگزاری رقابت‌های تور جهانی تنیس مردان که در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب در حال پی‌گیری است، تنیسورهای حاضر در جدول اصلی به مصاف هم رفتند.  در نخستین روز جدول اصلی سینا مقیمی موفق شد با نتیجه ( ۳-۶، ۶-۲ و ۳-۶) از سد علی یزدانی عبور کرده و جواز حضور در بین ۱۶ تنیسور برتر را بدست آورد.

در سایر دیدارهای راند نخست جدول اصلی، نمایندگانی از کشورهای آفریقای جنوبی، ایتالیا، روسیه، هند، آمریکا، بلاروس و سوریه با عبور از سد حریفان خود به مرحله بعدی راه پیدا کردند. همچنین به دلیل شرایط نامناسب جوی شب گذشته و بارش باران و ورزش باد شدید، ۲ دیدار نیمه تمام ماند و یک ‌دیدار راند نخست نیز برگزار نشد که با انجام این ۳ دیدار، تکلیف نفرات برتر راند نخست مشخص می‌شود.

این مسابقات امروز با انجام ۱۲ دیدار راند دوم جدول اصلی و دونفره پیگیری می‌شود. 

در جدول اصلی این رقابت‌ها تنیسورهایی از کشورهای ایران ، آفریقای جنوبی ، قزاقستان ،فرانسه ، ایتالیا، روسیه، هند، برزیل، ترکیه، صربستان، آمریکا، الجزایر، بلاروس و سوریه حضور دارند.

هفته نخست مسابقات ۱۵ هزار دلاری تور جهانی تنیس مردان از ۱۴ خرداد در زمین های تنیس باشگاه انقلاب آغاز و ۲۱ خرداد ماه با معرفی برترین ها به پایان می رسد.

گفتنی است سرداوری این مسابقات بر عهده عادل برقعی سرداور نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت رقابت‌ها را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

نظر شما