نمایندگان مجلس هوای ورزش را داشتند اما

عمومی سازی ورزش حمایت بیشتری می‌طلبد

۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۰:۴۸
کد خبر: ۲۷۲۱۷۹
عمومی سازی ورزش حمایت بیشتری می‌طلبد
افزایش 49 درصدی بودجه ورزش نشان دهنده نگاه مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ورزش است اما کافی نیست!

به گزارش سرویس ورزشی برنا، با پیگیری وزارت ورزش و مساعدت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بودجه ورزش با یک افزایش 49 درصدی روبرو شد. این افزایش قبل از هر چیز نشان دهنده این واقعیت است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی نگاه مثبتی به ورزش دارند و همین نگاه مثبت، ما را به آینده وزارت ورزش امیدوار می سازد اما خود نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی هم می دانند این افزایش بودجه برای ورزش کافی نیست و کفاف گسترش ورزش همگانی و تکمیل پروژه های عمرانی را نمی دهد.

اگرچه دکتر گودرزی و تیم همراهش در وزارت ورزش و جوانان که سال 93 با وجود بودجه محدودی که داشتند هم بودجه فدراسیون ها را به موقع پرداخت کردند، هم در توسعه ورزش همگانی گام برداشتند و هم پروژه های عمرانی نیمه تمام را به سرانجام رساندند، قطعا در سال 94 نیز با درایت و مدیریت، برنامه های از پیش تدوین شده را اجرایی می کنند و به اهداف از پیش تعیین شده می رسند اما اگر قرار باشد وزارت ورزش و جوانان عمومی سازی ورزش را طبق فرموده مقام معظم رهبری در دستور کار قرار دهد، این کار بزرگ و ماندگار که با توجه به فرمایشان مقام معظم رهبری باید در اولویت باشد، نیاز به حمایت بیشتر دارد.
 
وزارت ورزش گام های بلندی در راه عمومی سازی ورزش و توسعه عادلانه ورزش برداشته و برای رسیدن به هدف نهایی خود نیاز به حمایت بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسوولان نظام دارد. وزارت ورزش همسو با رویکرد دولت تدبیر و امید در راه توسعه عادلانه و گسترش ورزش گام بر می دارد و این گام ها با همراهی مجلس و مسوولان قطعا شتاب بیشتری پیدا می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز