هوشمند: باید قهرمان می‌شدیم

۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۶:۲۹
کد خبر: ۲۷۲۵۰۷
بازیکن تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی ب گفت: باید در پنجمین مرحله مسابقات لیگ ساحلی قهرمان می‌شدیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، صابر هوشمند درخصوص کسب عنوان نایب قهرمانی پنجمین مرحله لیگ والیبال ساحلی اظهار داشت: در ست اول عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم پیروز شویم، اما اواسط ست دوم باد شدیدی شروع به وزیدن گرفت و کارمان را کمی سخت کرد. از طرفی شهرداری ارومیه هم چیزی برای از دست دادن نداشت و با زدن سرویس‌های خوب توانست نتایج را به سود خود رقم بزند.

وی ادامه داد: ست سوم در قرعه‌کشی تیم حریف زمین را انتخاب کرد که این موضوع تاثیر زیادی در روند بازی داشت. متاسفانه نتوانستیم با اسپک و دریافت پیروز شویم. در ست دوم با نتیجه 4 بر یک هم از حریف پیش بودیم، اما متاسفانه تمام برنامه‌های ما بهم ریخت. از نیمه‌نهایی تا فینال زمان زیادی برای استراحت نداشتیم و با خستگی به فینال رفتیم.

بازیکن تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد ب با بیان اینکه از عنوان کسب شده رضایت ندارم، افزود: ما در اردوهای زیادی حضور پیدا کرده بودیم، اما یار جدیدی انتخاب کردم؛ عباس پورعسگری یارجدیدمن است که فکر می‌کنم بایدقهرمان می‌شدیم،اما متاسفانه نشد.

هوشمند درمورد برگزاری 5 مرحله لیگ در 3 ماه، گفت: این مسابقات واقعا فشرده و با کیفیت بود. برای نخستین بار در تاریخ والیبال ساحلی ایران چنین مسابقاتی برگزار شد؛ باید از داورزنی و مسئولان سازمان والیبال ساحلی برای برگزاری این مسابقات تشکر کرد، چراکه این مسابقات به ملی‌پوشان کمک می‌کند تا برای مسابقات آسیایی در اوج آمادگی قرار داشته باشند.

وی با اشاره به حمایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: قبلاً هم برای این تیم بازی کرده بودم. برای این دوره از مسابقات حمایت‌ها خوب بود، اما ای کاش شرایطی فراهم شود تا برای مسابقات بعدی تیم داری کنند و برای نتایجی که کسب کرده‌ایم امیدوارم برای‌مان پاداشی هم در نظر گرفته شود. مسابقات لیگ از نظر مالی هم برای بازیکنان خوب است و از مسئولان می‌خواهم این مسابقات را تداوم بخشند.

ملی‌پوش والیبال درمورد خداحافظی پرویز فرخی از تیم ملی، تصریح کرد: فرخی یک اسطوره است؛ من از بچگی بازی‌های وی را می‌دیدم. فرخی هم بازیکن خوبی از نظر فنی است و هم از نظر اخلاقی جایگاه بالایی دارد. فکر می‌کنم هنوز بازیکنی مثل فرخی نیامده است و امیدوارم مسئولان و سایر بازیکنان از تجربیات وی به خوبی استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز