تیم شایسته تر صعود کرد

پیگرینی: مسی تنها تفاوت بایرن و بارسلونا است

۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۵:۱۱
کد خبر: ۲۷۳۰۸۶
پیگرینی: مسی تنها تفاوت بایرن و بارسلونا است
سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از نمایش شاگردانش در نیمه دوم مسابقه برابر بارسلونا ابراز رضایت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مانوئل پیگرینی سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی که برای دومین فصل پیاپی توسط بارسلونا از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باز ماند در صحبت هایی از عملکرد شاگردانش در نیمه دوم مسابقه امشب ابراز رضایت کرد.

"بارسا بدون شک تیم بهتر میدان و شایسته صعود به مرحله بعد بود. بازی را خوب شروع نکردیم و در مهار مسی کاملا ناموفق بودیم، اما در نیمه دوم پیشرفت خوبی داشتیم و موقعیت هایی را بر روی دروازه خلق کردیم.

"در مسابقه امشب باید دو گل را به ثمر می رساندیم و اگر پنالتی سرجیو به گل تبدیل می شد شانس این را داشتیم که در 15 دقیقه پایانی به مسابقه بازگردیم، اما متاسفانه این موقعیت را نیز از دست دادیم.  نیمکت نشینی ژکو و تغییر سیستم؟ ما در چهار بازی اخیر با چهار سیستم و ترکیب متفاوت به مصاف بارسا رفتیم پس گمان می کنم که مشکل مان در این بازی ها عملکرد کل تیم بود نه سیستم و ترکیب اولیه. تفاوت بازی برابر بایرن و بارسلونا: تفاوت دو تیم در وجود لیونل مسی است. او هر گاه که صاحبت توپ می شود تعادل بازی و دفاع تیم حریف را به ریخته و کار را برای بازیکنان مقابل خود دشوار می سازد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز