فرقی نمی کند تیم امید باشم یا بزرگسالان

آزمون: وظیفه ام خدمت به فوتبال ایران است/تیم امید شرایط خوبی دارد

۱۳۹۴/۰۱/۰۱ - ۱۹:۴۸:۲۶
کد خبر: ۲۷۳۳۸۷
آزمون: وظیفه ام خدمت به فوتبال ایران است/تیم امید شرایط خوبی دارد
مهاجم تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: در رابطه با حضور در تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان تابع تصمیم فدراسیون فوتبال بودم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سردار آزمون در بازی‌های مرحله مقدماتی المپیک حضور پیدا می کند.

سردار آزمون در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ملی امید در مورد حضورش در این تیم، ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز به مردم ایران، گفت: با تصمیم فدراسیون فوتبال از صبح امروز در اردوی تیم امید حضور پیدا کردم و در خدمت این تیم خواهم بود. خوشبختانه از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارم و با تمام وجود در خدمت تیم امید خواهم بود‌.

 

آزمون در خصوص حضور در اردوی تد یم امیو شرکت در بازی‌های مرحله مقدماتی المپیک اظهار داشت: وظیفه من پوشیدن پیراهن مقدس ایران و جنگیدن برای موفقیت و سربلندی نام کشورم است و فرقی نمی‌کند که در تیم ملی بزرگسالان باشم یا تیم امید، در حال حاضر با تصمیم فدراسیون فوتبال در خدمت تیم امید خواهم بود.

 

مهاجم تیم ملی امید در خصوص بازی‌های مرحله مقدماتی و شانس صعود تیم ایران خاطرنشان کرد: بازی‌های سختی پیش روی تیم امید است و به هیچ وجه نباید حریفی را دست کم بگیریم. خوشبختانه تیم امید شرایط خوبی دارد و بازیکنان و کادر فنی نهایت تلاش خود را انجام خواهند داد تا با کسب بهترین نتایج از این مرحله صعود کنیم و عیدی بزرگی به مردم ایران بدهیم.

 آزمون امروز به اردوی تیم ملی امید اضافه شد و در تمرین نوبت عصر اولین جلسه تمرینی خود را در کنار سایر نفرات آغاز کرد.

تیم ملی امید ایران از سوم فروردین در رقابت‌های مرحله اول مقدماتی المپیک به میدان می‌رود. ایران با عربستان، نپال، فلسطین و افغانستان هم گروه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز