مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریو

ترکیب بانوان فوتبالیست مقابل چین تایپه

۱۳۹۴/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۳:۴۶
کد خبر: ۲۷۳۶۵۵
ترکیب بانوان فوتبالیست مقابل چین تایپه
ترکیب تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین دیدار مرحله مقدماتی المپیک 2016 ریودوژانیرو در گروه C برابر چین تایپه اعلام شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،  تیم ملی فوتبال زنان در دومین دیدار خود امروز(سه شنبه) از ساعت 19 به وقت محلی به مصاف تیم چین تایپه می رود.

مهناز امیر شقاقی سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران برای این دیدار، مریم یکتایی، زهرا قنبری، طنین راقی، هلاله عبدالهی، ملیکا متولی، فاطمه رحمتی، شبنم بهشت، پریا نوروزی، کویستان خسروی، فرشته کریمی و فاطمه ارژنگی را راهی میدان خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال زنان ایران دوم فروردین ماه در نخستین دیدار برابر لائوس با پنج گل به پیروزی رسید که در صورت پیروزی در دیدار امروز به مرحله دوم انتخابی المپیک 2016 راه خواهد یافت.

مرحله مقدماتی (انتخابی) گروه C انتخابی المپیک 2016 ریو با حضور تیم های ایران، لائوس و چین تایپه از 29 اسفند سال 93 تا چهارم فروردین سال جاری به میزبانی چین تایپه و در ورزشگاه ملی مانیکیپال برگزار می شود.

رقابت های گروه A و B مرحله مقدماتی این رقابت ها نیز در دو گروه سه و چهار تیمی 24 اسفند ماه پایان یافت و تیم های میانمار و اردن به عنوان تیم برتر از این دو گروه به دور دوم مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال قهرمانی زنان آسیا راه یافتند.

تیم ملی فوتبال زنان ایران تمرینات خود را از سه ماه قبل با هدایت مهناز امیر شقاقی سرمربی این تیم آغاز کرد و در این مدت ضمن برگزاری جلسات تمرینی، دو دیدار تدارکاتی نیز مقابل تیم ملی فوتبال زنان ازبکستان انجام داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز