تیممان شرایط خوبی ندارد

مکوندی: مقابل نفت تهران بازی سختی داریم/دلیل شکست پرسپولیس مقابل النصر تیم ما نبود

۱۳۹۴/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۷:۲۱
کد خبر: ۲۷۴۶۹۰
مکوندی: مقابل نفت تهران بازی سختی داریم/دلیل شکست پرسپولیس مقابل النصر تیم ما نبود
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان به برنا گفت: نیاز داریم که در بازی های آینده امتیازات را به دست بیاوریم تا از سایر قعرنشینان فاصله بگیریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر تیم نفت مسجد سلیمان به مصاف صدرنشین لیگ برتر نفت تهران می رود.

بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت تهران اظهار داشت: درگذشت دو تن از اصحاب رسانه را به خانواده شان تسلیت می گویم.سال نو را هم تبریک می گویم.امیدوارم امسال،سال خوبی برای ورزش کشور باشد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره دیدار تیمش مقابل نفت تهران و اینکه تیم مسجدسلیمانی خطر سقوط را احساس می کند گفت:نفت در حال حاضر صدرنشین لیگ و یکی از نمایندگان ایران در آسیا است و این توانایی این تیم را نشان می دهد.منصوریان نتایج خیلی خوبی گرفته و کار بزرگی کرده است.

مکوندی افزود:تیم ما تیم پانزدهم جدول است و شرایط خوبی نداریم.به همین دلیل نیاز داریم که در بازی های آینده امتیازات را به دست بیاوریم تا از سایر قعرنشینان فاصله بگیریم.به همین دلیل کار آسانی نداریم.به ویژه در برابر نفت تهران که تیم قوی و منسجمی است.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر اینکه بازی با تیم هایی که در آسیا حضور دارند به دلیل فشردگی و خستگی به نفع تیم مسجدسلیمانی است یا نه، گفت: این مساله بر روی کار همه تیم ها تاثیر می گذارد تیم هایی که به آسیا می روند یک سال فرصت دارند  باید تیم هایشان را خوب سازماندهی کنند و با وجود فشردگی بازی ها و مصدومیت بازیکنان این موضوع نباید بر  روی کار آنها تاثیرگذار باشد. نفت در لیگ قهرمانان آسیا فرصت دارد که تیمش را ساماندهی کند.من می دانم این تیم به شکلی ساماندهی شده است که نه در آسیا و نه در لیگ با مشکل روبرو نشوند و کمبود هر بازیکن را با بازیکن دیگری جبران کنند.

مکوندی درباره اینکه درخشان گفته است دلیل شکست پرسپولیس مقابل النصر،بازی با نفت مسجدسلیمان بوده است گفت:من این مساله را قبول ندارم.هر کسی صلاح کار خودش را می داند.ما در قعر جدول هستیم و باید قبول کنیم که تیم ما وقتی برنامه ریزی داشته و تمرین می کند  به موقع در مسابقه شرکت کند.

وی افزود:ما بر روی بازیکنان خارجی خود برنامه ریزی کرده بودیم و زمان بازگشت آنها به ایران و اضافه شدن به تمرینات مشخص شده بود.نمی توانستیم زمان بازی را تغییر بدهیم چون در این صورت بازیکنان خارجی را به همراه نداشتیم.روز 10 فروردین بازیکنان خارجی ما برگشتند.من هم نمی توانم تیم خودم را در شرایط سخت قرار بدهم.اگر بازی ما با پرسپولیس به تعویق می افتاد باید 10 فروردین بازی می کردیم و روز 14 فروردین هم بازی داشتیم.در این شرایط بهتر بود یکی از این مسابقات در موعد مقرر برگزار شود تا این مسابقه با نفت در روز 14 فروردین انجام شود.

نظر شما