مربی و بازیکن ماه لیگ برتر معرفی شدند

جزیره در تسخیر توپچی‌ها

۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۹:۰۷
کد خبر: ۲۷۴۷۷۸
جزیره در تسخیر توپچی‌ها
الیویه ژیرو و آرسن ونگر به عنوان بهترین بازیکن و مربی ماه لیگ برتر معرفی شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اتحادیه فوتبال جزیره برترین های ماه مارس 2015 را اعلام کرد. بر این اساس اولیویه ژیرو مهاجم ۲۸ ساله توپچی‌های لندن بهترین بازیکن لیگ برتر و ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال هم عنوان مربی برتر این ماه را از آن خود کرد.

تیم فوتبال آرسنال در ماه گذشته میلادی هر چهار بازی خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشت که اولیویه ژیرو در این چهار بازی پنج گل به ثمر رساند. توپچی‌های لندن در حال حاضر تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی دوم جدولی در مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارند.

IyeDklswkCn6

شاگردان آرسن ونگر ابتدا در ماه مارس با نتیجه 2 بر صفر اورتون را در ورزشگاه امارات شهر لندن از پیش‌رو برداشتند، آنها سپس کوئینز پارک‌رنجرز را در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2 بر یک شکست دادند. آرسنالی‌ها در ادامه در دیداری خانگی 3 بر صفر بر وستهام غلبه کردند و در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک هم با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیدند. در سه بازی اول الیویه ژیرو در هر بازی یک گل به ثمر رساند و در بازی برابر نیوکاسل هم دو بار موفق به گلزنی شد.

Olivier-Giroud-Arsenal-Goal-Cool-Wallpapers-arsenalhdwallpaper.com_

این مهاجم فرانسوی در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه آرسنال گفت: از کسب این عنوان واقعاً خوشحالم. مایلم از هم‌تیمی‌هایم و هواداران‌مان قدردانی کنم، چون فوتبال ورزشی گروهی است و به تنهایی موفق به گلزنی برای تیمم نمی‌شدم. کسب عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر افتخار بزرگی برای من به شمار می‌رود به خصوص در برهه‌ای که ما به دنبال جبران ناکامی حذف‌مان از لیگ قهرمانان اروپا هستیم. همه ما می‌خواهیم با قدرت به کارمان در فصل جاری پایان دهیم و این جایزه هم انگیزه و اعتمادبه‌نفسم در بازی‌های باقیمانده را افزایش می‌دهد.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس چلسی با 67 امتیاز البته یک بازی کمتر صدرنشین است، منچسترسیتی با 61 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد نیز به ترتیب با 60 و 59 امتیاز در مکان‌های بعدی جای دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز