امروز مدافعان و دروازبان ما عالی بودند

تارتار: دیگر در منطقه سقوط نیستیم

۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۶:۳۵
کد خبر: ۲۷۵۰۲۸
تارتار: دیگر در منطقه سقوط نیستیم
سرمربی صبا گفت: این پیروزی را به هواداران خوبمان و مردم خوب استان قم تقدیم می‌کنم که امروز ما را تنها نگذاشتند و بدون شک حضور تماشاگران قمی در ورزشگاه برای همه ما مایه دلگرمی است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،مهدی تارتار در نشست خبری پس از پایان مسابقه تیم‌های صبای قم و سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و در 15 دقیقه ابتدایی مسابقه نمایش بسیار خوبی داشتیم اما در ادامه، جریان بازی را از دست دادیم و سپاهان تا پایان نیمه نخست بهتر از ما کار کرد و موقعیت‌هایی هم به دست آورد.

وی افزود: در نیمه دوم با توجه به تغییراتی که اعمال کردیم و حضور ابوالفضل ابراهیمی که موثر عمل کرد و در گل‌ها تاثیر گذار بود، بازی را در اختیار گرفتیم و پس از اخراج دروازه‌بان حریف موقعیت‌های خوبی خلق کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: حتی در ضد حملات می‌تواسنتیم به گل‌های بیشتری برسیم و سپاهان هم چند موقعیت خیلی خوب داشت که مدافعان و دروازه‌بان ما امروز عالی بودند و در مجموع بازیکنان ما امروز نمایش مطلوبی ارائه دادند.

تارتار بیان کرد: این پیروزی را به هواداران خوبمان و مردم خوب استان قم تقدیم می‌کنم که امروز ما را تنها نگذاشتند و بدون شک حضور تماشاگران قمی در ورزشگاه برای همه ما مایه دلگرمی است.

وی عنوان کرد: وقتی با با 2 مهاجم بازی را آغاز کردیم و طبیعتا به دنبال برد بودیم و با توجه به اینکه بازی قبل را واگذار کرده بودیم از این بازی برد می‌خواستیم البته سپاهان هم با توجه به پیروزی رقبای این تیم، دنبال برد بودند و همین سبب شد که بازی کیفیت خوبی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: فکر نمی‌کنم دیگر در خطر سقوط باشیم و به خاطر شخصیت تیم فوتبال صبا باید حداقل به صعود یک پله‌ای صبا به مراحل بالا‌تر فکر کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز