جلالی در گفت و گو با برنا؛

تصمیم نکونام منطقی بود/ برای مربیگری عجله نکند

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۵:۰۵
کد خبر: ۲۷۵۰۸۱
تصمیم نکونام منطقی بود/ برای مربیگری عجله نکند
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: فوتبالیست های جوان باید نکونام را الگوی خود قرار دهند و مسیر وی را برای موفقیت طی کنند.

مجید جلالی توانست با سایپا ترمز ملوان را بکشد و بعد از 7 هفته شکست را به این تیم تحمیل کند.

مجید جلالی در گفت و گو با خبرنگار برنا درخصوص پیروزی تیمش مقابل ملوان اظهارداشت: ما می دانستیم ملوان تیم زیرکی است و باید با زیرکی این تیم را شکست دهیم. در نیمه اول هر دو تیم محتاط بودند و همین باعث شد بازی در نیمه اول چندان زیبا نباشد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم توانستیم از فرصت هایی که نصیب مان شد استفاده کنیم و این برد شیرین را به دست بیاوریم. این پیروزی خیلی برای ما سودمند بود و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. هدف ما در ادامه لیگ این است که جایگاهمان را ارتقا ببخشیم.

جلالی با ابراز رضایت از حضور در باشگاه سایپا گفت: سایپا باشگاهی حرفه ای است که همه چیز در آن سر جای خود قرار دارد. هدف امسال ما این بود که زیر ساخت های مناسب را فراهم کنیم تا در سالهای بعد این باشگاه از نظر بازیکن، خودکفا باشد.

وی که در گذشته مربی جواد نکونام در تیم پاس بوده، راجع به خداحافظی وی از تیم ملی بیان کرد: من در دوران جوانی نکونام و وقتی که او تازه فوتبال را شروع کرده بود مربی جواد بودم. او همان موقع هم بازیکن قدرتمندی بود و بسیار حرفه ای زندگی و رفتار می کرد. نکونام همیشه انتخاب های حرفه ای و درست داشته و این بار هم تصمیم خوبی گرفت. به نظر من او بهترین زمان برای خداحافظی از تیم ملی را انتخاب کرد. نکونام همیشه درست رفتار کرده و همه باید به تصمیم او برای خداحافظی از تیم ملی احترام بگذارند. به نظر من نکونام باید الگوی خیل عظیمی از فوتبالیست های جوان باشد که تازه فوتبال را آغاز کرده اند. آنها باید نکونام را الگوی خود قرار دهند و مسیر وی را برای موفقیت طی کنند.

جلالی درباره اینکه آیا نکونام شانس دارد مربی خوبی شود، ادامه داد: حتما اینطور خواهد شد. من پتانسیل خوبی را در نکونام رای مربیگری می بینم. امیدوارم او در عرصه مربیگری هم تصمیماتی منطقی داشته باشد و مراحل مربیگری را با منطق طی کند تا در این زمینه هم به موفقیت برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز