کفاشیان معمای کی روش را پیچیده تر کرد

ابهام زایی به جای ابهام زدایی در برنامه نود

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۰:۲۴
کد خبر: ۲۷۵۶۵۲
ابهام زایی به جای ابهام زدایی در برنامه نود
آنهایی که توقع داشتند علی کفاشیان با حضور در برنامه نود، ابهامات موجود پیرامون وضعیت کارلوس کی روش را برطرف کند، قطعا شناخت دقیقی از کفاشیان نداشتند!

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رییس فدراسیون فوتبال که به برنامه نود رفته بود تا مثلا پاسخگوی ابهامات موجود در خصوص وضعیت نامعلوم کارلوس کی روش باشد و به مردم بگوید بالاخره کی روش در تیم ملی می ماند یا نمی ماند، با این حضور و حرف هایی که به زبان آورد بر ابهامات موجود افزود و هیچ کس متوجه نشد تصمیم کفاشیان چیست و سرنوشت کی‌روش چه می شود؟!

البته که ایراد از کفاشیان نیست، ایراد از آنهایی است که توقع داشتند کفاشیان در برنامه نود موضع خود در قبال کی روش را شفاف بیان کند. افرادی که چنین توقعی از کفاشیان داشتند، واضح است که شناخت دقیقی از روحیات رییس فدراسیون فوتبال ندارند. رییس که عادت دارد یکی به نعل بزند و یکی به میخ و علاقه مند است به جای ورود به هر ماجرایی، محافظه کارانه یک گوشه ماجرا سنگر بگیرد و به تماشای اتفاقات بنشیند تا اگر اتفاق بدی افتاد و نتیجه خوبی حاصل نشد، مقصر ردیف اول نباشد، در برنامه نود و در قبال پرسش های عادل فردوسی پور که علنی از کی روش جانبداری می کرد، هیچ حرفی که روشنگر وضعیت تیم ملی و سرمربیاش باشد، به زبان نیاورد و تمام حرف هایش همان بود که مردم قبل از تماشای برنامه نود هم می دانستند؛ کی روش می خواهد برود و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با رفتن او مخالف است اما نمی خواهد به زور کی روش را نگه دارد یا برای حفظ او وعده های الکی بدهد!

کفاشیان که با وجود حضور هفت ساله در فدراسیون فوتبال هنوز هم تسلط کامل روی فوتبال ندارد و به قول خودش لیوان دستش نیست (!) در برنامه نود و در جواب پرسش های جهت دار فردوسی پور چند مدل حرف زد... یک جا از کی روش به خاطر این که انتقادپذیر نیست، انتقاد کرد، جای دیگر در قالب حامی کی روش فرو رفت و به دفاع از او پرداخت، دقایقی بعد ادعا کرد کی روش دلش با ما نیست و می خواهد برود و هنوز چند دقیقه از بیان این حرف نگذشته بود که گفت کی روش دوست دارد بماند و من به او گفتم فکر نکن اگر بمانی از فزدا همه چیز درست می شود و این مشکلاتی که قبلا داشتیم، باز هم وجود دارد و باید با مشکلات کنار بیایی!

رییس فدراسیون فوتبال یک بار ادعا کرد او به کی روش گفته بهتر است بروی و بار دیگر مدعی شد کی روش به او گفته می خواهم بروم و بهتر است نمانم و با هر جمله اش به جای ابهام زدایی، ابهام زایی کرد.

 کفاشیان آمده بود در برنامه زنده معمای رفتن یا ماندن کی روش را حل کند اما با جواب هایش چند معمای تازه طرح کرد تا مردمی که قبل از برنامه نود فقط می خواستند بدانند بالاخره کی روش که قبل از عید استعفا کرد و در ایام عید پشیمان شد، در تیم ملی می ماند یا نه؟! حالا چند سوال دیگر هم داشته باشند!

 حالا اهالی فوتبال می خواهند بدانند کی روش می رود یا نه؟! کفاشیان دوست دارد با کی روش کار کند یا نه؟! کی روش با جای دیگری مذاکره کرده یا نه؟! دل کفاشیان با کی روش است یا نیست؟! دل کی روش با تیم ملی ما هست یا نه؟! کفاشیان با مربی خالرجی دیگری مذاکره داشه یا نه؟!

البته حضور کفاشیان در برنامه نود یک دستاورد مهم داشت و ثابت شد برخلاف صحنه سازی های برخی اطرافیان فدراسیون فوتبال که استعفای کی روش را به وزارت ربط داده بودند تا طرفداران کی روش بابت رفتن او کفاشیان را سرزنش نکنند، وزارت ورزش هیچ دخالتی در رفتن یا ماندن کی روش ندارد و کی روش اگر بماند با فدراسیون فوتبال طرف است و اگر هم نماند با فدراسیون فوتبال به توافق نرسیده است و دیگر نمی توان توپ را به زمین وزارت ورزش انداخت و گناه بی کفایتی هایی که موجب ایجاد اختلاف با کی روش شده را به پای وزارت نوشت. در برنامه نود خیلی شفاف بیان شد ماندن یا نماندن کی روش به وزارت ورزش و جوانان مربوط نیست و وزیر هیچ دستوری در این خصوص به کفاشیان نداده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز