ملوان ۱- پیکان ۱

امتیاز حساس در لحظه آخر

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۸:۴۳:۴۱
کد خبر: ۲۷۵۷۷۴
امتیاز حساس در لحظه آخر
دیدار تیم های ملوان با پیکان با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر تیم های ملوان و پیکان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

این دومین هفته است که فیروز کریمی موفق به کسب برد نشده است..

 

شرح گل:

ملوان 1 - پیکان صفر ( دقیقه 34، جلال رافخایی): ارسال اوت بلند ملوانی ها با دفع اشتباه مدافعان پیکان همراه بود و در ادامه این سیدجلال رافخایی بود که با ضربه‌ای دیدنی و قیچی دروازه مهدی رحمتی را باز کرد.

ملوان 1 - پیکان 1:‌(دقیقه 90، مصطفی شجاعی): برخورد توپ با دست پورغاز را داور پنالتی تشخیص داد تا مصطفی شجاعی در جهت خلاف حرکت ایمان صادقی توپ را وارد دروازه کند و بازی را به تساوی بکشاند.

 

حاشیه:

*بازیکنان دو تیم پیش از آغاز دیدار با قرار دادن دسته گل به جایگاهی که برای سیروس قایقران تعبیه شده بود از اسطوره انزلی که امروز هفدهمین سالگرد درگذشتش می‌گذرد ادای احترام کردند.

*صمد مرفاوی که در دیدار برابر ذوب آهن از محوطه فنی اخراج شد در این دیدار از روی سکوها و جایگاه ویژه تیمش را هدایت می‌کند.

*لجبازی فیروز کریمی با تماشاگران تیمش در این دیدار منجر به نیمکت نشین شدن یوسف زاده شد. سرمربی ملوان که در جریان درخواست یک تماشاگر برای حضور رضا اعتمادی با او درگیر شده بود در ادامه نیز با توجه به تشویق سعید یوسف زاده در پشت دروازه برای حضور او در زمین، او را به سمت نیمکت فراخواند تا روی نیمکت بنشیند.

 

ورزشگاه تختی انزلی؛ تماشاگر: هفت هزار نفر

داوران: موعود بنیادی فر-آرمان اسعدی-حسن انتظاری

اخطار: امیرحسین فشنگچی (7) نعمتی (77) شجاعی (92) از پیکان؛ زارع (76) از ملوان

 

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، فرزاد حاتمی، محمد آبشک، ابوالحسن جعفری، عزت‌اله پورغاز، پ‍ژمان نوری (93 محرمی)، مازیار زارع، سید جلال رافخایی (72 اعتمادی)، محسن یوسفی، حسین کنعانی و عزیز معبودی

سرمربی: فیروز کریمی

 

پیکان: مهدی رحمتی، حمیدرضا دیوسالار، جی لوید ساموئل، سیاوش یزدانی، سعید دقیقی (70 شجاعی)، اویچ کیلیچو، آندره، سید احمد مهدی‌زاده، امیرحسین فشنگچی، امیرحسین امیری (83 آقاخان) و سیامک نعمتی

سرمربی: صمد مرفاوی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز