لیگ قهرمانان آسیا؛

انتقام صد هزار نفری

۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۸:۰۰
کد خبر: ۲۷۶۰۴۴
انتقام صد هزار نفری
تیم فوتبال پرسپولیس مقابل النصر به پیروزی رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل النصر به پیروزی رسید.

در روزی که بعد از مدتها ورزشگاه آزادی صد هزار نفر را به خود دید، پرسپولیس که مثل همیشه نبود و بازی متفاوتی را از خود ارایه داد، موفق به شکست دادن النصر شد و انتقام بازی رفت را گرفت.

در نیمه اول پرسپولیس برای دقایقی حملات زیادی روی دروازه النصر انجام داد اما نماینده عربستان مقابل حملات پرسپولیس مقاومت کرد تا بازی در نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم اولین خطر جدی را در نیمه دوم امید عالیشاه ایجاد کرد و به راحتی نیز آن را از دست داد. فرار شماره دو پرسپولیس به درون محوطه جریمه در نهایت با ضربه ناقص این بازیکن همراه بود.

در دقیقه 55 شوت دیدنی آدریان با اختلاف کمی از بالای دروازه سوشا مکانی به بیرون رفت.

در دقیقه 60 حرکت دیدنی عالیشاه و پاس او به طارمی، مدافعان النصر را مجبور به خطای پنالتی کرد. مهدی طارمی با ضربه چیپ و خلاف جهت حرکت دروازه بان النصر دروازه این تیم را باز کرد و پرسپولیس را پیش انداخت.

بهترین بخت النصر در دقیقه 75 به هدر رفت و ضربه سر آدریان بازیکن لهستانی، به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

در دقیقه 90 باز هم حرکت میرزجسکی در میان مدافعان پرسپولیس فرصتی را برای این تیم بوجود آورد اما خودخواهی وی باعث شد این توپ از بالای دروازه سرخپوشان به بیرون رفت.

پرسپولیس با این پیروزی 9 امتیازی شد و صدرنشین گروهش ماند. قرمزها از دو بازی آینده خود اگر دو امتیاز بگیرند صعود خواهند کرد.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی،علی رضا نورمحمدی، محمد رضا خانزاده، مایکل اومانا، حمید علی عسگر، مهرداد کفشگری، احمد نورالهی، هادی نوروزی، امید عالیشاه، فرناندو گابریل( ۹۰+ ۵ بابک حاتمی)،مهدی طارمی( از دقیقه 83 علی علیپور)

سرمربی: حسین عبدی

نظر شما
نظرات
افسانه
|
-
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
0
عشق است پرسپولیس؛خیییلی خوشحال شدم از بردشون
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز