مهدوی: وارث شماره حسابی هستیم که خط قرمز آن زیاد است

۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۱:۰۷:۵۰
کد خبر: ۲۷۶۱۳۳
مهدوی: وارث شماره حسابی هستیم که خط قرمز آن زیاد است
رئیس فدراسیون هندبال گفت: نمی‌خواهم بگویم چقدر بدهی داریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سید ابوالحسن مهدوی در حاشیه اولین همایش ملی، فنی و تخصصی خانواده هندبال در جمع خبرنگاران گفت: پیش از برگزاری محمع انتخابات برنامه‌هایم را تنظیم کرده بودم و اولین برنامه بحث ایجاد اتحاد در جامعه هندبال بود. متاسفانه شرایط مطلوبی وجود نداشت و تصمیم گرفتم به درخواست جامعه هندبال به این صحنه وارد شوم و امیدوارم حضورم این اتحاد را ایجاد کند.

وی ادامه داد: بعد از انتخابات اولین کارگاه و هم اندیشی برگزار شد و ما این همایش را سه روز برنامه‌‌ریزی کرده‌ایم و خوشحالم که به خواسته‌هایمان از برگزاری این همایش رسیده‌ام و جامعه هندبال برای کار و تحول جدید همدل شده است.

مهدوی درباره کادرفنی تیم ملی آقایان اظهار داشت: به کار تشکیلاتی اعتقاد دارم و سازمان تیم‌های ملی در فدراسیون تشکیل شده و درون آن کمیته فنی را ایجاد می‌کنیم که در مورد کادرفنی تصمیم بگیرد تا با چه مربی‌ای ادامه دهیم. یکی از دوستانم گفت اگر بزرگترین مربی دنیا را بیاوریم هزینه آن را تقبل می‌کنم. صبر می‌کنیم تا کمیته فنی تشکیل شود بعد اقدام می‌کنیم، در حال حاضر نیز لیگ در حال برگزاری است و عجله‌ای نداریم.

رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور مربیان تیم‌های ملی در باشگاه ها برنامه‌ای دارید گفت: مربیان ملی تیم‌های بزرگسالان نباید وابسته به باشگاه‌ها باشند و کادرفنی باید از مربیان خارجی یا مربیان خوب ایرانی آزاد که به باشگاه‌ها وابستگی ندارند تشکیل شود.

مهدوی درباره مشکلات مالی فدراسیون هندبال تصریح کرد: نمی‌خواهم بگویم چقدر بدهی داریم. وضع مطلوبی از قبل برایمان ایجاد نشده و وارث یک شماره حسابی هستیم که خط قرمز آن زیاد است. کسی به من قرض نمی‌دهد اما برنامه‌هایی دارم تا منابع مالی را تامین کنم. برنامه‌های من فراتر از آن است که بتوانم توضیح دهم. برای مثال در حاضر یکی از بزرگترین مدرسان هندبال جهان را دعوت کردیم و کلاس‌هایی برای یکسان سازی کار مربیان برگزار خواهیم کرد. برنامه‌های خوبی داریم و دنبال تامین منابع هستیم و به نقاط خوبی رسیده‌ایم.

وی درباره اینکه تیم ساحلی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود گفت: اگر بگوییم به واسطه پول نداشتن اعزام نمی‌کنیم چنین نیست. فردا و شنبه با دوستان مذاکره داریم تا منابع مالی برای اعزام تامین شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز