نفت مسجد سلیمان ۱ - راه آهن ۱

تساوی بی ثمر زردها!

۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۸:۳۳:۰۰
کد خبر: ۲۷۶۳۷۰
تساوی بی ثمر زردها!
دیدار تیم های نفت م.سلیمان و راه آهن با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال تیم های نفت مسجد سلیمان و راه آهن به مصاف هم رفتند.

دیداری که برای هر دوتیم قعر جدولی از اهمیت بالایی برخوردار بود و اتفاقا بازی زیبایی هم از آب درآمد ولی نتیجه بدست آمده به درد هیچ یک نخورد و هر دوی آنها با رسیدن به امتیاز بیست تلاش خود را برای بقا در 5 هفته آتی به کار خواهند بست.

 

هفته بیست و پنجم لیگ برتر، ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

شرح گل ها:

0 – 1 (راه آهن): در حالی که نفتی ها حملاتی را روی دروازه راه آهن داشتند، مهرداد محمدی پشت محوطه جریمه نفت صاحب توپ شد و با شوتی دیدنی دروازه حریف را باز کرد. گئورگیف نیز با شیرجه بلند به توپ نرسید تا این گل در دقیقه 50 به ثمر برسد.

1 – 1 (نفت مسجدسلیمان) : حرکت مالکی درون محوطه جریمه راه آهنی با خطای ایران نژاد روبرو شد و داور نیز نقطه پنالتی را نشان داد و این ضربه را حمید بوحمدان به گل اول نفتی ها تبدیل کرد.

 

داور: حسین زرگر، کمک ها: مهدی الوندی، محمد راهی

اخطار: مهرداد محمدی (40)؛ سیامک کوهنورد (55)؛ ننزیچ (76)؛ ایران نژاد (72) از راه آهن و تیغ نورد (82)؛ سالارزاده (92) از نفت م.سلیمان

اخراج: سعید سالارزاده (95)

نفت مسجد سلیمان:

گئورگی گئورگیف، سیدجلال عبدی، حمید بوحمدان، محمود تیغ نورد، سعید سالارزاده، میلاد جعفری (66 فرزاد محمدی)، حسین مالکی، کیوان امرایی، حمزه حدادی، روسلان ملزدینف و الکساندر پاشنکو(57- رضا درویشی)

سرمربی: بهروز مکوندی

 

راه آهن:

ایگور ننزیچ، محسن میرابی، رامین رضاییان، مهرداد محمدی (90 کلاه کج)، سیامک کوهنورد، میلاد محمدی، عباس محمدرضایی (70 خوش هوا)، امین منوچهری، بهادر عبدی، محسن ایران نژاد و مجتبی شیری (62- مارتین موتومبا)

سرمربی: فرهاد کاظمی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز