پیام صادقیان در گفتگو با برنا:

بیشتر از همه خودم را مقصر می‌دانم!/ تشنه بازی هستم

۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۶:۱۶
کد خبر: ۲۷۷۴۴۹
بیشتر از همه خودم را مقصر می‌دانم!/ تشنه بازی هستم
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به اشتباهاتش اعتراف کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پرسپولیس در حالی که با نتیجه یک بر صفر از استقلال خوزستان جلو بود در دقایق پایانی گل خورد و پیروزی را با تساوی یک-یک عوض کرد. پس از این دیدار پیام صادقیان در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد که همه می دانند چرا کادر فنی قبلی به من بازی نمی داد و همین حرف باعث شد تا با بازیکن جوان پرسپولیس تمام بگیریم؛

 

* منظورت از مصاحبه ای که بعد از بازی استقلال خوزستان انجام دادی چه بود؟ آیا کادر فنی سابق در افت صادقیان مقصر است؟

من از حمید درخشان انتظار کمک داشتم. او می توانست مرا به دوران اوج برگرداند اما به من بازی نمی داد. در تمرینات هر چه قدر سعی می کردم باز بی فایده بود و شاید از من خوشش نمی آمد. البته ناگفته نماند خودم را بیشتر از همه مقصر می دانم و اشتباهاتی مرتکب شدم که کارم را در پرسپولیس با مشکل مواجه کرد.

 

* پس بالاخره قبول کردی که مقصر اصلی خودت بودی؟

صد در صد و تاوان اشتباهاتم را نیز خودم به بدترین شکل ممکن پس دادم. من می توانستم همان پیام صادقیان پارسال باشم اما یک سری اتفاقات دست به دست هم داد تا از اوج فاصله بگیرم.

 

* حالا گذشته ها گذشته است. برای بعد از این چه برنامه ای داری؟

خوشحالم که بعد از مدت ها جلوی استقلال خوزستان به من بازی رسید. تشنه بازی هستم و در صورت اعتماد کادر فنی مطمئنا باشید بر می گردم و جبران می کنم.

 

* ولی مقابل استقلال خوزستان یک تکل بد زدی؟

خیلی هم تکل بدی نبود. به نظرم روی من خیلی حساس شده اند اگر کس دیگری آن تکلر را می زد شاید کارت نمی گرفت!

 

* قبول کنی با آن پیام صادقیان فصل گذشته خیلی فاصله داری؟

با شما موافقم اما من هم نیاز به بازی دارم. باید به میدان بروم و بازی کنم تا بتوانم خودم را نشان بدهم.

 

* قراردادت پایان فصل با پرسپولیس به اتمام می رسد. می مانی یا می روی؟

قبل از هر چیز دلم می خواهد فصل را به خوبی و خوشی به پایان برسانم. قبول دارم خیلی اشتباه کردم ولی یک بازیکن 23 ساله هستم و فشار زیادی را در پرسپولیس متحمل شدم. همه روی من زوم کرده بودند و شرایط سختی را پشت سر گذاشتم با این حال خیلی مدیون طرفداران پرسپولیس هستم.

 

* با وجود افت محسوس هواداران پرسپولیس هنوز هم تو را دوست دارند؟

با چشمان خودم در اهواز این موضوع را دیدم. هواداران پرسپولیس خیلی مرا تحویل گرفته. وقتی بعد از بازی داشتیم به تهران بر می گشتیم مهرداد کفشگری توی هواپیما کنار دستم نشسته بود. مهرداد گفت وقتی داشتی داخل زمین می آمدی آن قدر از سوی تماشاگران تشویق شدی که انگار علی کریمی دارد به زمین می آید!

 

* آن لحظه چه احساسی داشتی؟

اینکه باید جبران کنم. اینکه مدیون این هواداران هستم. اینکه این طرفداران از پیام صادقیان توقع دارند و باید همیشه روی فرم باشم.

 

* می توانی این انتظارات را برآورده کنی؟

قول می دهم از این به بعد تمام تلاشم را به خرج بدهم تا از شرمندگی هواداران پرسپولیس خارج شوم و می دانم برانکو و کادر جدید هم مرا می شناسند و به من اعتقاد دارند. این اعتماد هم خیلی می تواند کمک حالم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز